2013. december 2., hétfő

Téli Tag




1. Mivel ápolod ilyenkor a kezedet?

Nem nagyon szeretem a kézkrémeket napközben, mert olyan zsíros ragacsos nehéz érzetet kelt a bőrömön, amit el nem tudok viselni és elég gyakran piszkálom a hajam, ezáltal gyorsabban zsírosodik és csak össze vissza kenem vele....szval nem nekem találták fel őket :)
Igy hát, ha nagyon hideg van, akkor kesztyűt viselek....és még bekenem magam testápolóval, abból ugye a kezemre is jut valamennyi...( bár azt is gyorsan leszoktam mosni ) 
Viszont, ha nagyon nagyon száraz, akkor van egy ilyen kis levendulás kézkrémem a Loccitanből és azzal bekenem, majd felhúzok rá egy kesztyűt és mondjuk egy fél óráig rajtahagyom...akkor szépen megpuhítja a bőröm...


2. Forró csoki vagy forralt bor?

Forró csoki ( lehet fehér, vagy marcipános is )  forralt bornak a szagától is rázkódok...


3. Mutasd meg egy télies sminked:

Nem igazán teszek különbséget a sminkekkel évszakonként , szval nagyjából  vegyes :) mindegy, hogy esik a hó vagy tűz a nap....de pl ilyen  ( igen...nappalra is )


4. Inkább otthon vagy és teázol egy jó könyvvel és takaróval, vagy szánkózol/hóembert építesz?

Inkább bevackolom magam: tévé, film, könyv,zene, net, evés ivás....de olyankor ha nagy a hó, akkor szeretek kimenni egy órára is havazni, sétálni,  ja és főleg este szeretek sétálni :) mert gyönyörűen csillog a hó az éjjeli lámpafényben.... 

5. Kedvenc dolgod a télben?

 Pl...amikor reggel felkelek, és kinézek az ablakon, akkor hatalmas a hó és éppen szakad is :)

6. Mi az a dolog, ami mindig nálad van télen?

Ajakápoló és kesztyű mindenképpen :)

7. Kedvenc karácsonyi film?


Hmm.... Canon Movie Tales : Hófehérke :)  és a Harry Potterek :)  ( nemtudom miért karácsonyiak ezek nekem )  

8. Szeretsz síelni/korcsolyázni?

Nemtudok :) és félek is...nekem ezek már extrém sport kategóriába tartoznak. 

9. Hogy tudtad meg, hogy nem létezik a Télapó/Jézuska?


Szerintem magamtól rájöttem, mert elég fura volt, hogy mindig elkellett bújni, amikor ezek jöttek, meg pl sohasem láttam őket, mert mindig már csak az ajándék volt ott...de pl az anyu vagy az apu eltűnt kis időre...így rájöttem, hogy haaahhh persze, mert ők tették oda...amúgy félelmetes volt.... ( tudom, hogy nem léteznek, de azért még mindig félek tőlük ) 

10. 
Kedvenc téli illat? 


Fenyő...kardamom....yankee candles sütiszagú gyertyák :)

11. Kedvenc karácsonyi zene?


Valami könnyed jazz... pl Michael Bublé  
Vagy karácsonyi rappek, mint pl ez is :) 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése