2013. december 10., kedd

Sleek - Oh So Special Paletta és még két kisérő kincsecske :)

Nah Hello!

Már épp lemondtam róla, hogy ma megérkezik a hőn áhított csomagocskám, amit napokkal ezelőtt rendeltem ismét a MakeUp plaza honlapjáról, amikor is éppen csengettek :) fél hétkor este és nagy meglepetésemre nemcsak valaki be akart jutni az épületbe, hanem megjött a csomagom! :) YEAH!!!

Nem ez az első Sleek paletta, ami a markomat üti. Eddigiekkel is megvagyok elégedve! Ezért is vártam az alkalmat, hogy újra legyen készleten nekik a híres neves, mindenki által maximálisan ajnározott Oh So Special nevezetű paletta :)
Igy amint volt egy kis pénzem folyamatosan csekkoltam az oldalt és kaptam az alkalmon! Megrendeltem végre! De ahogy az lenni szokott...más apróságok is belekerültek a virtuális kosaramba!
Méghozzá egy elf ferde szemhéjecset ( amire szükségem volt, ugyanis a régi eltűnt ?! ), illetve egy éppen akciós Sleek csillámos tus, Mojito (zöldes) színben. ( nemtudom miért, de ilyenkor télen imádom az ilyen csillámtusokat bevetni a nappali sminkemben is akár :) )

Az ecsetről annyit, hogy még nem volt alkalmam kipróbálni, de nagyon kellemes szőrből van...tapintásra abszolut jónak tűnik, szerintem jól felveszi a szemhéjpúdert és nem hullik. Szépen lehet vele dolgozni, satírozni. Olcsóbb kategóriájú ecset, de nekem ehhez a mindennapi használathoz tökéletesen megfelel.

Sajnos swatchokat nem készítettem, mert ez a kis perverz macska megint úgy összekarmolászott, hogy nem lenne gusztusos most ide feltöltenem képeket a kezemről/karomról :) de a googleba bepötyögve rengeteg kép jön ki :) talán jobbak is, mint amit én produkálnék.
Mindenesetre a  palettáról és a többiekről azért készítettem képet, amint izgatottan kiszagattam a csomagból őket :)
Nagyon örültem nekik, mit ne mondjak!
A színek a palettában tetszenek! Főleg a matt fekete, a barackos árnyalatok és a két selyemfényű rózsaszín.
A barnás színeket is biztos kifogom tudni használni, ugyanis mostanában kezdek barátkozni a nude azaz természetes színekkel! Eddig nem is volt ilyen palettám...mert mindig elvarázsoltak a kék, zöld és élénk lila árnyalatok. Most itt az alkalom, hogy kipróbáljak kevésbé feltűnő és színes sminkeket, amik talán finomabban kiemelik a természetes szépségemet! ( márhaegyáltalánvannekemolyan)

Nos íme készítettem pár fotót :
( véleményt még nemtudok alkotni, de biztosan be fog válni, mert már most nagyon tetszik és eddig minden Sleek termékkel megvoltam elégedve)














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése