2013. december 15., vasárnap

New Treasures for My Birthday & Christmas : Zara, H&M, Bershka, Mango, C&A, and Second Hand Shop HAUL :)


Na Szijasztok!

Prológus a poszthoz...

Rögtön in medias res el is árulom hogy nálam az ajándékozás úgy néz ki, hogy nemszeretem a meglepetéseket! Pontosabban mondva, jobban szeretem, ha kapok egy bizonyos összeget, amit eldönthetem, hogy mire költök...mert akkor ugye azt szerzem meg, amire nekem szükségem van és ami igazán tetszik. Rapszódikus érzelemlény lévén sajnos az anyukámnak néha nehezére esik kitalálni, hogy mi is tetszene nekem igazán stb...ezért mi a szülinapomat ( ami december 19 ) meg a karácsonyt úgy oldjuk meg, hogy kis borítékba belecsusszan egy összeg, amivel én rendelkezek azután..vagy az előtt :) ugyanis nemszeretem én ezt a karácsonyfa alatt rengeteg becsomagolt huhdemilehetbenne cuccokat...meg aztán nem is nagyon csinálunk mi fát, max a kertben szoktunk feldízsíteni egyet a fenyőink közül! Bár idén lehet veszünk egy közepeset és feldíszítjük, csak a hangulat kedvéért, de semmiképpen sem azért, hogy alápakoljuk a titkos csiricsáré csomagokat, amiket szenteste izgalommal bontogatunk ki. Áh nem... mi nem ez a fajta család vagyunk! ( hálaistennek ) 
Amikor kicsi voltam, akkor még így ment, de amióta már kezdek nem parázni, hogy a Jézuska létezik, azóta szerintünk ez a legmegfelelőbb megoldás. Most megint Én központú voltam...természetesen a szüleimmel is igy megy. Íratok velük egy listát és abból szerzem be nekik, amit tudok :) Felesleges baromságokra nemszoktunk költeni, ehelyett célozgatunk egymásnak hogy ez meg az kéne..:) és akkor lesz is jobb esetben.
Nemvagyunk az a  tipikus magyar hagyományokhoz ragaszkodó család. Élünk kényelmesek, akkor csináljuk és ahogy nekünk jó...elrugaszkodunk a sok maradi szokástól, már bocsánat! 


Ezúttal én már megkaptam azt a bizonyos összeget a szüleimtől, és énis spóroltam már régebb óta úgyhogy most szépen elvertem a nagyrészét! ( egy picit még tartogatok a leárazásokra persze) 
De mivel nagyon izgultam, hogy azok a cuccok, amiket kinéztem, nehogy véletlen elfogyjanak, így szépen elmentem egy bevásárló körútra :) Régóta nem vásároltam magamnak igazán semmit...de egy ideje már szemezgettem ezekkel a magával ragadó ruhaneműkkel :) 
Szeretek elmenni vásárolni ( Ki nem ?! ) Veszek egy frissítő fürdőt, kisminkelem magam, kényelmes ruhába/ cipőbe bújok és EGYEDÜL ( szigorúan egyedül, no barátnő, no barát, no család ) elindulok körülnézni és beszerezni az áhított dolgokat.

Vicces, de majdnem mindent L es méretben vásároltam meg :) Volt, amiből persze M es kellett volna, de már elfogyott...így maradt az L es és felpróbálva nem is tűnt sokkal nagyobbnak :) 
No és ez azért vicces, mert 2 3 éve még nagyban S es volt a méretem :) 
És ami már kevésbé vicces, hogy mivel annak idején mindent S es méretben vásároltam meg, most javarészt a szekrény 80% a kicsi rám és ezáltal hordhatatlan, amit nagyon nehezményezek, mert klassz cuccaim vannak...amiket még simán lehet hordani :) most mit tegyek? fogyjak le?  Nemfogok :) Imádok enni! 



Általában a hozzám közel eső helyekre szeretek járni vásárolni!
Ilyen pl az Allee és a Corvin...de nyílván nem mindent itt szereztem be, ugyanis a Váciban és a Westendben is vettem ezt azt! Egyébként az Arénát is szeretem, de eléggé messze van tőlem! 
Nemszeretem órákat ott baszakodni, ezért célirányosan megyek és keveset vacillálok! Aztán már húzok is haza. Veszek valami kaját általában, de itthon szeretem megenni! :)
Most a Váciban voltam, mivel karácsonyi vásár is van és picit oda is elszagoltam, de annyira nemvoltam elájulva a sok kacattól és a nagy karácsonyfától sem. Szebben is feldíszíthették volna, ha már annyira megkell mutatni a magunkét a külföldieknek :)







Íme a csomag! :) ( olyan nagy, hogy ebbe majdnem minden belefért )




 Zara virágos ingruha fekete szoknyával egyben :)


Zara pöttyös selyem ruha pánpéter gallérral  ( nekem kicsit Wednesday Addams-es :) )


Bershka fekete műbőr rolytos ruha


Zara basic fekete kellemes anyagú csinos fekete felső   ( alapdarab, régebben is volt egy ilyenem, amit imádtam, de sajnos kinőttem, ugyhogy ideje volt beszerezni egyet)



Zara fekete bársony leggins cipzárral alul


H&M pöttyös ing


H&M Minnie egeres fekete pöttyös kötött pulcsi


H&M Zebrás nadrág ( leárazva vettem )

H&M hosszú szürke pamutruha


Bershka százszorszép mintás sál


 C&A csillámos flitteres fekete kardigán ( elől fodrozott )



Táskák: 

Mango kígyóbőrmintás shopper táska


Secon Hand üzlet : Chanel láncos fekete táska



Cipők: 

Megláttam és beleszerettem! 



Zara rövid fekete Bokacsizma





No name cipőbolt a nyugati aluljáróban: Szegecses fekete kombinált ( műbőr és velúr ) bakancs




És íme néhány kép, amit magamról lőttem a próbafülkékben a vásárolt cuccok egy - egy darabjában:








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése