2013. december 14., szombat

Alverde Waldgezwitscher..... avagy hogyan legyünk igazi Foxey Lady-k? :))






Na Hello!

Már egy ideje néhány Dm-ben fellelhetőek ezek a cuki kis rókás dizájnnal tarkított smincuccok!
Persze lejártam a lábam mire találtam egy Dm-t a környékemen, ahol volt még választék és egyáltalán ez a limitált széria...( király utcai dm-ben volt elárulom!)
Na szval sikerült feltankolnom belőle szép számmal. Majdnem minden tetszett...alig tudtam választani, mert azért az egészet nem vásárolhattam fel mégse :) hihi

Eddig nem kerültem olyan közeli kapcsolatba soha az alverdével! Talán volt egy két szemhéjpúderem vagy csillámos púderem, amit még régen vásároltam magamnak, de sohasem próbáltam ebből a márkából más termékeket...
Hogy miért? Eddig őszintén szólva nemvoltam túlzottan hasraesve és az illatukat sem kedveltem...mindig volt valami más, amit használtam, vagy ami jobban magával ragadott....de..ezúttal nemtudtam ellenállni ennek a kis limitált kollekciónak, amire egy német lány blogján figyeltem fel...és még időben, ugyanis nálunk éppen most van ideje ennek a Waldgeschwitzer (Izgalmas erdő vagy csipogó erdő ) nevű kollekciónak. Tehát úgy döntöttem, hogy nyakamba kapom a várost és bizony levadászok néhány kincset magamnak a repertoárból. Igaz már javában tél dúl , de szerintem ezek az őszies színek a téli hónapokban is csinosan mutatnak az arcon, illetve bizonyos ´´típusoknak´´  mindig jól állnak ezek a színek, függetlenül az évszaktól szerintem :)

A kollekcióban vannak szemhéjpúderek por és folyékony állagban is, rúzsok, krémes arcpirosítók, szájfények, duo arcpirosító púderek, szemhéjtusok, szempillaspirálok. Kicsit megkésve érkezett el hozzánk, de ezt már megszokhattuk ugyebár...a lényeg, hogy még van :)
Őszintén bevallom, hogy kiskorom óta szeretem a rókákat...és vannak velük elég érdekes storyaim:) de a lényeg, hogy van rókás ruhám meg rókás bögrém meg mindenféle kacatka, ami rókás, mert mindig is közel állt hozzám ez a kis állatka...szval egyértelmű, hogy engem ez a csomagolás nagyon megnyert :)

Ez a limitált kollekció egy az egyben az őszi erdőt érzékelteti az árnyalatival. Ezek színek használatával igazi erdei tündérnek, nimfának, manónak érezhetjük magunkat :) nah persze, csak óvatosan...ahogy a színeket elnézem, meglehetősen üde és természetes sminket lehet velük varázsolni.
Természetes meleg földszíneket, finom barackos és rózsaszínes árnyalatokat, hideg bogyószíneket, puha mohazöldet és fűszeres barnát tartalmaz.
Nem a legpigmentáltabbak a termékek, de nekem pl teljesen megfelel, mivel nagyon fehér porcelánbőröm van :) visszafogott, szép, mindennapi sminket lehet velük elérni. Árban sem vészesek...

Nem készítettem swatchokat, mivel, ha tetszik nektek, akkor úgyis elmentek és kipróbáljátok a saját bőrötökön a színeket. ( bár azthiszem ígyis lehet látni nagyjából, hogy milyenek )
( tudom, hogy hülyén hangzik, mert úgyis használni fogom őket, de nemvolt szívem belenyúlkálni, mert olyan szépek, a púderekben még kismadár és kisvirág is van domborítva awwhhh :) egyszerűen mesés )


Íme őket sikerült megszerezni:

Termékek neve, amiket megvásároltam: 

Rúzs: Waldbeere 20 ( lilás bogyós szín )
Krémes pirosító stiftes formában:  Helming 10 ( üde barackszín )
Szempillaspirál: Tannengrün 10 ( mohazöld )
Szemhéjpúder: Nachtigallgesang 10 ( szatén mályva )
Szemhéjtus: Tannengrün 10 ( sötétebb fenyőzöld )
Szájfény alapozóval: Sanddorn 30 ( világos barackrózsaszín )
Duo arcpirosító: Blühender Ahorn 10 ( világos rózsaszín és sötét rózsaszín )






A kollekció összes terméke :


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése