2013. december 5., csütörtök

Magic Spell Scent!!!



Na Hello!

Ezúttal egy kedvenc illatom ösztönzött bejegyzés irására! Mégpedig azért, mert ez az isteni földöntúli illat bizony megérdemel egy külön bejegyzést!

Bizony egy igen megosztó illatról van szó....amit egyesek ´´szagként´´  ˙˙bűzként´´ definiálnak, mások pedig odáig vannak érte és első szaglásra beleszeretnek!
Én az utóbbiak csoportját erősítem...
Mindig is az erős, fűszeres, aromás, karakteres illatokat kedveltem magamon és magam körül is.
Az olyanféléket, amik megérzése esetén mások elkezdenek szellőztetni, vagy csupán hányinger fogja el őket és fejfájás...Nos engem ez nem zavar, mert olyan dimenzióba repit, hogyha beleszippantok, hogy egycsapásra erőt vesz rajtam valami kellemes érzés...

Ismét becsábultam a Lushba és megvásároltam az utánpótlást, ugyanis én már jó pár éve kitartok ezek mellett a termékek mellett! Első szaglásra elcsábítottak annak idején. :) ugyanis hálistennek ebből az illatból többfélre termék is létezik :)

Ebben a illatkategóriába van náluk az üzletben: testápoló, sampon, krémparfüm, parfüm, habfürdő, szappan.
Az összeset kipróbáltam már és mindegyikkel megvagyok elégedve!
Igen erőteljes, intenzív illat ez és belengi a lakást is mikor használom a szappant pl :)

 Ez az illat a KARMA.

Ezúttal a testápolóm és a parfümöm fogyott el.
Annak ellenére, hogy voltak, akik leszólták, ismét nemtörődtem velük és megvettem a testápolót és egy stiftes krémparfümöt! :)
Az illat mellet a testápoló nagyon jól puhítja a bőröm! Az egyik legjobb szerintem, főleg hideg időben! Könnyen beszívódik, és bársonyossá teszi az amúgy száraz, érzékeny bőrömet,  és mindemelett egésznap körbeleng ez a fantasztikus aroma.  Ennél jobbat el sem tudok képzelni. Évek óta a kedvencem! Télen nyáron :) Mindig újra veszem, ha elfogy!

Nemcsak a testemre, de a lelkemre is csodás hatással bír :) egyébként nekem az életben is a ´´karma´´ a vesszőparipám mindig, szval még a név is stimmel, nekem találták ki :P
Varázslatos orientális odor, amitől azonnal jobb kedvem lesz és megújulok.

Az illatjegyek: 
Fejjegy: narancs, levendula, citromfű
Szívjegy: fenyő, citrom, borostyán
Alapjegy: pacsuli, fahéj, gyanta, elemi







Íme a termékek linkjei:
http://www.lush.hu/shop/product/product/path/1008_1010/id/71/test%C3%A1pol%C3%A1s-test%C3%A1pol%C3%B3k-karma-kream


http://www.lush.hu/shop/product/product/path/188_192/id/928/gorilla-parf%C3%BCm%C3%B6k-szil%C3%A1rd-parf%C3%BCm%C3%B6k-karma-kr%C3%A9mparf%C3%BCm


Lehet furán hangzik, de amikor én megszagolok egy illatot és behunyom a szemem, akkor elképzelek egy világot hozzá...egy stílust...egy helyet, vagy egy szituációt.
És azén lelli szemem előtt ez az illat ilyen helyet idéz... kicsit indiai, kicsit egyiptom, kicsit arábia, kicsit marocco, kicsit orientális...bohém...keleties...buja....misztikus...











2 megjegyzés:

  1. Ez a karma krém nagyon jónak tűnik, ki akarom próbálni én is.

    VálaszTörlés
  2. Oh :) Szija!

    Elnézést, csak most láttam a kommented :)
    Nos ajánlom, hogy próbáld ki, szerintem nagyon különleges illata van és tartós is.
    Lehet azóta már be is szerezted?! :)

    VálaszTörlés