2013. április 8., hétfő

Skater Skirt

Hello!

Úgygondoltam megér egy bejegyzést ez a kis cuki ruhadarab....
Ma volt alkalmam benézni egy két üzletbe...és a turkálókat se kerültem el...de sajnos ez a fazonú szoknya engem elkerült...
Nagyon régóta szemezek már vele! Kerestem kismilliószor itt ott amott...de seholse találtam az elképzelésemnek megfelelőt! / utálom ezt egyébként /
Vágyok egy két darabra, mert közel áll a stílusvilágomhoz ez a típusú ruhadarab, illetve szerintem nagyon jól mutatna a kissé vékony alkatomon, plusz van pár igen elegáns és szép ingem, amivel kiválóan lehetne passzitani. Egész pontosan egy pöttyöset és egy feketét szeretnék!
Van egy nagyon aranyos és segítőkész lány az egyik H&M ben, ami közel esik a telephelyemhez :)
Szval véletlenül vizslatgattam a weboldalt...és találtam olyat, amire szükségem van...így kép alapján tökéletes lenne...tehát telefonáltam a kedves lánynak... és megkértem, hogy amint megérkezik, legyen olyan rendes és rakjon el nekem egy pöttyöset és egy fekete bársonyt M/38 as méretben. Megígérte...:) Tehát alig várom, hogy megérkezzen!
Azon is gondolkoztam, hogy varratni kéne....de hosszas utánnajárás után kiderült, hogy ha 2 szoknyát veszek a H&M ben , akkor olcsóbban jövök ki és még annyi utánajárás meg lacafaca sincs vele.
Alig várom, hogy ebben a szép tavaszi időben végre ezekből állítsam össze az Outfitemet, hiszen olyan régóta vágyok már ilyen szoknyákra!

Itt egy oldal, ahol rengeteg kép van szebbnél szebb skater skirt-ről :)
http://www.tumblr.com/tagged/skater%20skirt


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése