2013. április 16., kedd

☯ Jin Jang Szimbólum Őrület ☯


☯ ☯ ☯ ☯ ☯ ☯ ☯ ☯ ☯ ☯ ☯ ☯ ☯   Hello  ☯ ☯ ☯ ☯ ☯ ☯ ☯ ☯ ☯ ☯ ☯ ☯ ☯
 
 
 
 
Jin Jang...szimbólom. Mindig is tetszett! Bármi volt ezzel díszítve, én azt megvettem. Gyűrű meg ilyesmik. Emlékszem kb. 12 éves koromban vettem egy ilyen kis jin jangos gyűrűt egy ásványosnál, és annyira szerettem, hogy le se vettem a gyűrűsujjamról...az volt az én kis amulettem:) még mindig megvan, de már kihíztam :)
 Most viszont, amint látom újra divatbajött és egészen klassz kis darabokat foghatunk ki ennek a klassz szimbólumnak a díszítésével! Táska, cipő, ruha, leggins, gatya, szoknya, rövidgatya, top, ing, öv, gyűrű, nyaklánc, karkötő, fülbevaló stb...
 Nekem mindig is különlegesnek számított ez a fekete fehér kontraszt, valamiért vonzott ez a jel!
Sokáig nemtudtam, hogy egyáltalán mi is ez!  Itt egy link, ahol ti is elolvashatjátok a jelentését, ha érdekel: http://hu.wikipedia.org/wiki/Jin-jang
Minap betértem a H&M be és láttam, hogy van top meg leggins meg ruhácska is ezzel a díszítéssel :) tökre megörültem és úgyéreztem mindenképpen be kell szereznem belőlük, egy egy darabot! Nagyon bohókás és aranyos cuccok, amolyan kihagyhatatlanok! :)
Íme: összegyűjtöttem pár képet, amin ilyesmi kis kiegészítők és ruhák vannak :)
Bejönnek! Amint találok még ilyen kis tetszetős darabokat, tuti, hogy beszerzem őket, amint módomban áll.
 

























 

 

 
 





 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése