2013. április 5., péntek

60 Random Információ Rólam

Hello!

Ez valóban nagyon randomra sikeredett és pont 60 ra kerekedett ki :)
Ez a 60. pontban összeszedett kis novella ÉN vagyok teljes mértékben!
Jó olvasgatást! Ismerjétek meg egy részem!

Ez lennék ÉN :) ennek a blognak az írója....
( Ez a fotó Olaszország tengerpartján készült a legutóbbi feledhetetlen nyaralásunk alkalmával)


 

1.       Amikor beteg vagyok, akkor olyan kis bágyadt vagyok, hogy pizsamában töltöm a napom az ágyban fekve, valamint a régi mesekazettáimat nézem videon és teázgatok…alapjáraton fő jellemzőm a lustaság, de ilyenkor mégjobban…lehet macska voltam előzőéletemben és ez a jellemvonás megmaradt :)

2.       A macskámat annyira szeretem, hogy nekem Ő a ´´gyermekem´´. Lesem minden kívánságát…szeretem meglepni őt kis finom nasikkal :) és sokat foglalkozom vele,amikor otthon vagyok és időm engedi…együtt is alszunk…ha fürdeni megyek, akkor jön velem…a vécére is követ…ha megyek aludni, akkor ő is jön csicsizni velem…össze vagyunk nőve! Mindig ott van, ahol Én, őszintén szólva nagyon szeretem a közelségét, megnyugtat.

3.       Imádom a marcipánt. Egyszerűen nemtudok betelni vele….képes vagyok hatalmas mennyiséget megzabálni belőle.

4.       Nemtudok ellenállni a hosszú, csüngős, (csicsás), szépen kidolgozott ,aranyozott /kövecskés vagy kagylós keleties bollywood stílusú , vagy antikolt bizsu fülbevalóknak. Amikor leárazás van az üzletekben akkor még idejében megszoktam kaparintani magamnak egy két különleges darabot.

5.       Szeretek vizipipázni. Van is itthon 2, egy nagyobb és egy közepes. Kedvenceim a kávé, kókusz, és kardamom, csokoládé  ízesítésű dohányok. (eddig ezeket próbáltam és nagyon finomak, a gyümölcsöseket annyira valamiért nemszeretem)

6.       Tea függő vagyok. Mindennap legalább 3 alkalommal készítek és fogyasztok. ( hidegen és melegen is szeretem) Szinte mindig sima ceylon fekete szálas teát főzök…és feldobom egy kis kardamommal, mert nagyon szeretem az aromáját. De olykor filteres teákat is szoktam iszogatni…ha megtetszik egy egy aroma/ízesítés. ( pl. eper vagy indiai fűszeres chai)

7.       Mindennap kihúzom a szemem fekete tussal/ceruzával. Eléggé feltűnő és erős a sminkem (itt europai viszonylatban)…de ez vagyok én, nekem így tetszik. Aki leszólja, az nálam nagy fekete ponttal végez…Mindennap akárhova megyek, vagy akármit csinálok, kisminkelem magam! Smink nélkül nem érzem jól magam a bőrömben…

8.        Határozottan kijelenthetem, hogy nemszeretem a műkörmöt, a póthajat, szilikont, tetoválást, piercingeket és egyéb mesterkedéseket a női testen…Elnézést, ha megbántok ezzel akárkit is, de számomra az ilyen cuccokkal felturbózott nők olyan egyformák…nyílván azért elfogadom másokon, nem szólom le őket nyilvánosan,…de magamnak nem csináltatnék…(egyenlőre az biztos).  A természetes, rendezett, egyedi, ápolt külső jobban bejön…

9.       Imádom az indiai lencsekrémlevest. Van egy indiai étterem, ahonnan rendszeresen ezt rendelem…ha pl, akármikor bujkál bennem valami nyavaja, vagy csak kedvetlenebb vagyok, akkor egy tállal ez mindig rendbehoz…

10.   Csak is kizárólag a tévé halk duruzsolására vagy a hajszárító monoton hangjára tudok elaludni…sok sok puha párna közt.  Nemrégen rábukkantam egy ilyen alkalmazásra a telefonon…mosógép, robotgép, porszívó hang is van benne :) és még az időtartamot is beállíthatom, hogy magától kikapcsoljon mire elalszom.

11.    Szeretem a különböző szószokat, önteteket, babpürét, humuszt, vagy akármi ilyen hasonló krémet/mártogatóst az ételekhez…Pl: az ikeában a sültkrumplit mindig leöntöm egy kis barnamártással. Isteni!

12.   Szeretem a Mexikói és Indiai ételeket. ( utána természetesen egész éjjel vizet vedelek az erős fűszerek okozta szomjúságtól) a nagyon csípős ízt  nem kedvelem, de az enyhén csípőset igen…valami kis szénsavas üdítővel, pl gyömbér vagy fanta vagy schwepps.

13.   A narancsos schweppstől  fura euforikus állapotba kerülök…mintha be lennék rúgva…

14.   Kedvenc gyümölcseim a kókusz, mangó, kékáfonya, eper.

15.   Emlékszem kiskoromban volt egy láthatatlan cimborám…egy viktoriánus korabeli fehér csipkével díszített ruhát viselő ,vörös hajú ifjú hölgy, akinek Sybille volt a neve….aztán egy napon egyszercsak eltűnt…gyakran bújt a függöny mögé, és onnan beszélt hozzám… vagy az ágyamra ült…néhanap visszagondolok rá, hogy valóban egy kisértet volt e vagy csak nagyon unatkoztam és a  fantáziám játszott velem?!

16.   Ebből és még más apropóból is hiszek a szellemekben, a szellemvilágban. Mondhat akárki akármit, én akkor is tudom, hogy ez igaz, mert már voltak különböző fura megmagyarázhatatlan  élményeim…

17.   Egyszerűen irtózom attól, hogy ragad a kezem valamitől…az az érzés pánikszerű hisztériát indít el bennem, ezért azonnal meg kell mosnom a kezem, amint csak lehet…

18.   Másik ilyen írtózatos dolog számomra, ha a zoknival vízbe lépek és elázik az egész..és ahogy a vizes ruhadarabok tapadnak a testemre, attól megőrülök…azonnal meg kell szabadulnom tőle és lecserélni…( természetesen a  fürdőruha kivétel)

19.   Imádom azt az érzés, amikor egy finom forró illatos fürdő után, puha pizsibe bújok és belehuppanok a frissen mosott ágyneművel bevetett ágyba!

20.   Régen megvoltam győződve, hogy apukámat és a mamámat is anyu szülte…meg úgy általában mindenkit, aki körülöttem volt…azthittem mindenkinek Ő az anyukája :) Később már persze csodákoztam, hogy akkor a mamám miért idősebb mint ő? de úgyvoltam vele, hogy Ő biztos mindig mama volt és soha nemvolt kisbaba :) mert Ő pl a mamám és az a dolga, hogy rám vigyázzon szóval, hogy Mama legyen és itt csak Én vagyok kisgyerek…és én mindig az is maradok :) Később persze már kezdett világosodni minden….de nagyon pici koromban ilyeneken agyaltam a kis játszószőnyegemen….

21.   Nemtudok úszni…pedig minden nyáron megtanulok, legalábbis úgyérzem és utána elfelejtem…persze nem mélyvízben, hanem ahol még leér a lábam…biztos, ami biztos. Mélyvízbe nemszeretek bemenni, mert van egy ilyen hülyeség a fejembe, hogy akkor valami lény ott engem megfog és lehúz a mélybe….tehát tulajdonképpen nem a víz mélységétől félek, hanem az abban élő tudomisénmiktől….szörnyek…meg óriáspolip meg cápa meg medúza, kígyók ilyesmik….

22.   Gyakran énekelve káromkodok!

23.   Kókuszmániás vagyok! Szájfénytől kezdve tortáig minden jöhet belőle…

24.   Mindenkinek, aki körülöttem van és fontos, annak hülye beceneveket találok ki…ez az én nyelvezetem! Persze aranyos/ cuki becenevekről van szó, és az illetők tudnak is róla. Általában közeli barátok és a családtagjaim szoktak ebben a kitüntetésben részesülni, hogy valami becenevet adok nekik.

25.   Egyszer megakarom tenni azt, hogy europaiként teljesen egy fekete lágy anyagú csador oltalmában fűszereket, parfümolajokat, és egyéb csecsebecséket vásároljak egy arab bazárból…egyszer megakarom tenni azt, hogy egy egzotikus tengerparton lesz az esküvőm kedvenccel…egyszer megakarom tenni azt, hogy a szüleimmel egy egyiptomi nyaralásra megyünk együtt….egyszer megakarom tenni azt, hogy spanyolországban egy nyaraláson a tengerparton este  latin táncos buliba menjünk…egyszer megakarom tenni azt, hogy a sivatagban a csillagok alatt táborozunk…egyszer megakarom tenni azt, hogy hogy felhőtlenül boldog vagyok….aki nem a múlton vagy a jövőn rágódik…csak a mának él.

26.   Nyáron szeretek flip flopot hordani…mindegy milyen ruha van rajtam,illetve a kis flip flop mindig a táskámba van, hogy akármikor felvegyem, ha elfárad a lábam esetleg egy magasabb sarkú cipőben…tudom nem elengáns, de rohadt kényelmes tud lenni az én rohangálós napjaimon. Márpedig én elég sokat rohangálok a belvárosban…

27.   Szeretem a habtejszínt felverni ( IGAZI FINOM TEJSZÍNHAB NYAMI) és utána megszórni kis színes cukorkákkal és fahéjjal és így enni kanállal csak úgy magába :) kiskoromba fagyitölcsérbe is azt kértem, mert a fagyit annyira nemszeretem…Kávézásnál is rengeteget nyomok rá itthon…aztán lekanalazom a habot, majd nyomok megint egy adagot…megint lekanalazom és aztán megint nyomok…:)

28.   Szeretem a Disney Channelt nézni…vannak kedvenceim: pl Varázslók a Wawerly helyből és H2O stb sorozatok…kisebb gyerekekkel mindig megvan a témám:) de én amúgy ezeket tényleg élvezem és nevetgélek rajtuk…

29.   Nem eszem disznóhúst!

30.   Nemszeretem az alkoholt, mert hányingerem van még a szagától is…ennek ellenére, ha pl valami sütiben van, akkor megeszem,de már az sem esik olyan jól….

31.   Diszkalkuliás vagyok…a számok nem jó barátaim…történelmi évszámokat még képes vagyok memorizálni, de itt kimerül a dolog és a számolásokat már passzolom…

32.   Szeretem, ha a lakásban finom illat van, ezért alkalomadtán mindig összespórolok egy yankee Candle gyertyára, mert nekem nagyon beváltak. Isteni aromákkal töltik be a lakást. Eddigi kedvenceim a Soft Blanket, Vanilla Cupcake, Black Coconut, Baby Powder stb….inkább a frissebb borostyános vagy fűszeres teás szantálfás illatokat szeretem vagy a vajas krémes édes süteményekét. A lényeg, hogy nem maradhatok illatosgyertya nélkül otthon se télen se nyáron :)

33.   Egy igazi gyászhuszár vagyok..szokták mondani.., mert imádom a fekete színt és mindenből rögtön a feketét kapom kézbe. Kissé felhalmozódtak a fekete ruhák, de sosem elég belőlük…elegáns és jól  megy a szőke hajamhoz, plusz nagyon jól feldobják az arany/antik ékszereim. Ha fekete van rajtam…én egyszerűen csak jól érzem magam…és nem a gyász vagy a komorság jut eszembe.

34.   Hetente többször is felpórszívózók…van, hogy hazaérek és elkezdek porszívózni, mert megnyugtat és valahogy jobban érzem magam utána, hogy tiszta a padló/szőnyeg és olyan finom illatot fúj ki a lakásba….hmmm…..

35.   Depressziós vagyok, amihez bipoláris személységzavar társul. Szélsőséges hangulatingadozásaim vannak, vagy nagyon felvagyok dobva, vagy nagyon mélyen vagyok…Senkinek nem kívánom…tényleg…amikor bekapom a kis dilibogyót, akkor egész kellemesen érzem magam ebben a dimenzióban….

36.   Nehezen alszom el…éjjel fenn vagyok és átalában mindig találok a tévében valami hülye horrort, akkor leoltom a villanyokat, nassolok és lazítok a tévé előtt…bagoly vagyok, aki éjjel van fenn és tevékenykedik….nálam pl mindig éjfélkor jön rám, hogy nah ÉHES VAGYOK valamire, de nem is tudom, hogy mire, de nassolnom kell mielőtt lefekszem aludni, mert ha nem, akkor nemfogok tudni elaludni…

37.   Szeretem, amikor kinn vihar van, dörög, villámlik és zuhog az eső…és én ezt az ágyban fekve élvezhetem. Félelem és egyfajta izgalom önti el a lelkem, ahogy kint tombol a természet én pedig a puha kis takaróm alatt pihenek :)

38.   Alapvetően, ha tetszik, ha nem, de nemvagyok egy sportos lány…nemszoktam és nem is szeretek sportolni. Se a tévében nézni….unalmas…van egy szobabiciklim viszont…néha tekergetek rajta…Volt, hogy elmentem edzőterembe,mert rám is rámjött, hogy mozogni akarok…de sajnos egy hét után éreztem én , hogy ezt nem nekem találák ki…

39.   Szeretek sétálni…főleg este…de akár nappal is…vinni kis élelmet és közben megpihenni enni…Régen szerettem erdőben sétálni, túrázni,amikor az iskolával mentünk….manapság nem nagyon van alkalmam ilyen programot beiktatni, de tervezem…

40.   A nagy darab hagymákat általában kipiszkálom a kajából…leveseket leszűröm….egyszerűen csak undorodok tőle,főleg az üveges szálas kinézetétől és állagától…pfúújj, viszont a hagymakarikát rántva szeretem…ki érti ezt?! Talán amiért panírba van rejtve az már javít a helyzetén….

41.   A legjobban azt szeretem a mindennapokban, amikor a kedvenc férjemmel az ágyban fekszünk lefekvéshez készülődve és elkezd mesélni a kultúrárájól vagy egyéb vallási történetekről…nagyon szeretem hallgatni, ahogy mesél és mindig megnevetett…az évek alatt, amióta együtt vagyunk, még sose fogytunk ki a témákból és ugyanugy átbeszéljük az éjjeleket, ahogy az első hónapokban :) Olyan, mint ha Ő lenne a legjobb barátom és a bátyám is egyben, nemcsak a szerelmem.

42.   mindig ámulatba ejt a csillagos ég határtalan misztikus  szépsége és az óceán selymes kék végtelensége…olyan mély…olyan hatalmas….vajon milyen világ bújik meg ott? a sellők birodalma? ilyen baromságokon agyaltam a nyaraláson miközben Capri felé száguldott velünk a Jet…

43.   Szeretnék eljutni  Marokkóba, Mekkába, Indiába és Egyiptomba. Szeretek más kultúrákkal, vallásokkal és tradiciókkal megismerkedni. Ezenkívül persze még a trópusi szigetek világa is vonz…eltudnám képzelni a mézesheteimet valami amerikaiak által felkapott és ajnározott helyen, pl Hawaii, Seychelles , Bahamák vagy ehhez hasonló homokos egzotikus tengerparti világban…

44.   Akárhol vagyok, akármilyen közösségben, egy idő után mindenkivel szemben anyáskodni kezdek( nem főnökösködni, hanem ápolgatni)…és mindig mindenkit meg akarok menteni és segíteni, ha a helyzet úgy adja…ez zavarhat másokat, de sajnos ez jön belőlem és nemtudom leállítani magam.

45.   Emetofóbiás vagyok! ( rettegek attól, hogy hányni fogok és magát a hányás folyamatát is tragikusan élem meg másokhoz képest )

46.   Hiszek a karmában!

47.   Kedvenc ruhadarabom a fekete zakóm! Mindenhez hozzá tudom passzintani  télen/nyáron.

48.   Megszállottan rajongok a leopárdmintás vagy tigrismintás ruhadarabokért, kiegészítőkért…persze még az ízléses határig. Ez már évek óta tart…valamilyen kis állatmintás cuccnak mindig lenni kell rajtam…

49.   Ha egyszer netán lesz egy esküvőm ( amit kétlek ) akkor hosszú piros/bordó csipkeruhát képzeltem el magamnak az unalmas fehér helyett…Rosszul vagyok az ilyen nagy habos babos fehér esküvő ruháktól!

50.   Szeretem, mikor a meleg balzsamos nyári szellő az arcomba fúj….

51.   Ha nagy leszek, akkor gyógyszerkiadó szakasszisztens leszek! Feltéve, ha sikerül a vizsgám,bár most elég sok lelki gondom van és nehezen megy a tanulás, de azért erőszakolom magam…csak sok a nyomás rajtam sokmindenki által…és ilyenkor nehéz koncentrálni, no, de szívesen dolgoznék patikában, de akár ápolóként is…ugyanis, amikor a pszichiátrián feküdtem egy szomorú inscidenst követő idegösszeroppanás miatt, akkor belőlem ott megint előjött az anyáskodós énem ( annak ellenére, hogy  nekem lett volna szükségem anyáskodó valakire) nah és mindenkinek segíteni akartam, szval rájöttem, hogy szívesen dolgoznék ápolóként is…aztán kitudja, lehet kicsinálnának egy hét után…a lényeg, hogy szeretek embereknek segíteni…és ápolni őket…a lelküket…és ez eléggé irónikus, hogy én mondom, aki szintén lelkileg nem épp, de talán pont ezért rendelkezem nagyobb empátiával másokkal szemben…Nah, de azért nem az az álmom, hogy patikban töltsem az egész életemet….legszívesebben egy kis boltot vagy szépségszalont nyitnék…ami csak az enyém.De nemvagyok karrierista típus, símán eltudom képzelni, hogy otthon neveljem a gyereket és feleség szerepben legyek.

52.   Mindig listát írok…akármilyen progi előtt, vagy kaja vásárlás előtt…vagy akármikor J de mindig listát írok a telefonomba…( szeretem visszaolvasgatni a régi listáimat is…kicsit olyan ez, mint valami kis napló)

53.   Minden vágyam, hogy legyen egy saját lakásom, amit teljesen a saját ízlésemnek megfelelően rendeznék be!

54.   Néha poénból parasztos/romás beszédstílusban locsogok a barátnőmmel….és elég gyakran Pistának  ( Jenőnek, Bélának, Karcsikámnak)szólítjuk egymást…néha furán reagálnak erre az emberek a környezetünkben…és akkor leesik, hogy huh, ezt mások is hallják :)

55.   A kedvenc férjemmel elég gyakran újra meg újra felelevenítjük beszélgetésben a megismerkedésünk pillanataitmeg az azt követő randevúkat és a klassz régi együtt töltött időkről kis emlékeinket….olyan jó volt:)

56.   Sötét haj, Sötét szemek, enyémnél sötétebb bőr….ez jön be, nincs mese!

57.   Nagyon szeretek blogokat nézni. Unalmas óráimat ez tölti ki nagyrészt…..képek…videok…olvasgatás…( kaják, divat, lakberendezés stb)

58.   Sült alma…sült körte…sült banán…ilyesmikkel engem jobb, ha elkerülnek! Undorító! Képtelen vagyok megenni…

59.   Ha tényleg elengedhetném a fantáziámat, hogy mi akarok lenni, akkor színész vagy énekes lennék legszívesebben!

60.   Most ez lehet szívtelenül fog hangzani, vagy nemtudom igazából, hogy másoknak milyen az érzelmi világuk, de annyira már ismerem magam, hogy tudjam…ha valakinél nem érzem azt, hogy huh meghalok érte, szenvedélyesen szeretem és lángol a tűz…akkor nekem nincs szükségem arra az emberre, legyen az akármilyen aranyos meg kedves meg főnyeremény mások szemében….ha én nem érzem önmagamként mellette és nem perzsel meg az izgalom lángja, és erőltetettnek érzem az egészet, akkor én elkezdek egyedül magammal járni a világban…ezt arra értettem, hogy nem elégszem meg akárkivel, mint egyesek…és ne mondja nekem azt senki, hogy boldog életet él úgy, hogy mások után sóvárog, vagy még a szagát sem bírja annak, aki mellette fekszik….akkor inkább egyedül élek…de nemfogok megalkudni…Az én párom a tökéletes számomra, ha az egész életemet visszanézem, Ő az egyetlen nagy szerelmem és mindent szeretek vele, akkor is, ha néha veszekszünk…de még az is jó…mert ugye ki nem veszekszik?! Sajnos ő az igazi, de vele a szerelmem teljesedhet be egy szomorú dolog miatt…hát ilyen az élet….lehet egyedül maradok…de megalkudni sohasem fogok!  Szóval, ha eléggé kész leszek rá és kedvem is lesz hozzá hogyha valaki a jövőben majd elakar nyerni,  akkor annak minimum így kell teljesíteni, mint neki…és az nem lesz egyszerű…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése