2013. április 16., kedd

New Tag about Me


1. Eredetileg egyenes vagy göndör a hajad?
Egyenes
2. A hajadat magadnak fested vagy fodrászhoz mész?
nem festett a hajam
3. Minden nap ugyanolyan a frizurád?
nagyjából igen ,csak kikefélem és leengedve hordom
4. A manikűrt-pedikűrt magadnak készíted vagy szalonba jársz?
magamnak készítem, ugyanis se gél lakkom nincs, se műkörmöm, szóval természetes körmöm van, amit rövidre reszelek és kilakkozom valami szép színnel.

5. Milyen gyakran fested a körmödet?
Ez változó, ugyanis amikor szükséges....van, amikor nemvagyok ráhangolódva és tudom igénytelenül hangzik, de az se érdekel, ha lekopdozott...de van, amikor valami programhoz, ruhához vagy csupán hangulat miatt új színnel festem ki :)

6. Csak nyáron vagy télen is fested a lábkörmeidet?
Minden évszakban. Szeretem, ha ápolt kinézete van, és énis jobban érzem magam tőle :)
7. Mennyi ideig tart a sminkelés nálad?
Kb. 15/20 perc

8. Mit sminkelsz először? Az arcodat vagy a szemedet?
Az arcomat...először alapozó és púder...aztán jöhet a szemem, majd a szám.
9. Gyűjtöd a sminktermékeket vagy csak akkor veszel valamit, ha szükséges?
Nem mondanám, hogy gyűjtöm, mert felesleges dolgokat nemszeretek megvenni, amiket tudom, hogy úgysem fogok használni..szóval többnyire akkor veszek meg valamit, ha szükségét érzem, vagy , ha megtetszik és tudom, hogy nem lesz hasznavehetetlen  :)
10. Milyen gyakran használsz műszempillát?
Ritkán. Mondhatni egy egy fontosabb program előtt...ha valami elegánsabb programunk van esetleg. De az igazat megvallva, nemszeretek túl sokat szöszölni vele.
11. Teljes arcsminket készítesz minden nap?
Igen. Alapozó, púder, szemceruza, szempillaspirál, tus, pirosító, rúzs. (kb ezeket) De pl, amikor nyáron kissé lebarnul az arcom, akkor nemnagyon használok alapozót, mert szép egyenletes lesz a bőrszínem és pár szeplőm is előjön, és akkor jobban szeretem az arcom :) szinte nincs szükségem alapozóra, mert nincsenek pirosas foltok meg karikák annyira, mint amikor sápadtabb vagyok.
12. Akkor is van rajtad smink, ha egyedül vagy otthon vagy ha a családoddal vagy?
Igen, általában van, ha családdal vagyok. Ha egyedül vagyok, akkor szeretem pihentetni a bőrömet.
13. Elhagynád a házat smink nélkül?
Nem, mert kényelmetlenül érzem magam a felpüffedt nyúl fejemmel és piros kis dagadt szemeimmel.
Nálam ez olyan alap, hogy kifestve megyek el otthonról, mint hogy felöltözök, megfésülödök és fogat is mosok pl...
14. Mennyi "high-end" terméked van?
Pontosan annyi, amennyire szükségem van...nekem aztán mindegy, hogy milyen kategóriás valami, ha tetszik és szeretem és bevált. Általában a drogériás termékekkel kivagyok békülve, és annyira nem vagyok eleresztve anyagilag, hogy csupa drágasággal árasszam el a sminktáskámat, plussz nem mindig a legdrágább a legjobb, sajnos már volt rossz tapasztalatom méregdrága cuccal.

15. Esténként eldöntöd, hogy mit veszel fel másnap?
Nemigazán, mert kb 5 percenként változik a hangulatom,  szóval úgyse ahhoz lenne már  kedvem, amit este kigondoltam, nah meg az időjárás is változhat...meg úgy általában utálok előre tervezgetni, akármiről van is szó.

16. Milyen gyakran váltogatod a táskáidat?
Nagyon ritkán. Általában veszek egyet és akkor azt sokág hordom, meg kb próbálok olyat venni, ami passzol a stílusomhoz és sok ruhámhoz megfelel majd. Nemszeretek egyikből másikba pakolni napi szinten pl, szóval hónapokig egyet hordok :)
17. Mikor kelsz fel és mikor fekszel le?
Ez nagyon változó, mert éppen ahogy a napi programom diktálja nekem, szóval most, hogy egyenlőre éppen a gyakorlatomat töltöm, tehát ráérek bemenni 9 re vagy 10 re, és nem is kell minden nap, tehát szeretek olyan 10 ig aludni és sokáig fenn lenni. Nah meg sajnos álmatlanságban szenvedek, és van, hogy hajnali 3 ig nemtudok elaludni, forgolódok...de ez sajnos akkor is így volt, amikor dolgoztam    :( nagyon rossz volt az az időszak, mert nemtudtam kipihenni magam rendesen. De alapjában véve bagoly típus vagyok, ami az alvást illeti.
18. Milyen gyakran sportolsz?
Soha. Tehát épp itt volt az ideje, hogy vegyek egy Nike csukát...hátha majd ösztönözni fog egy kis edzésre...de nemszeretem a sportokat. Hamar elfáradok és nembírja a szívem...meg úgy untat az egész téma. Talán elmegyek újra hastáncra, mert az az Én világom. Azért szívesen vennék egy ilyen taposógépet vagy futógépet itthonra :) bicikli már annyira nem dob fel, mert nyomja a faromat.

19. Bal vagy jobbkezes vagy?
Jobb.

20. Milyen magas vagy?
175cm.
21. Beszélsz idegennyelveket?
Igen. angol..némi kis arab, németet megértem, de nem beszélem annyira. Spanyol tetszik.

22. Vannak háziállataid?
Igen. Egy macska.

23. Milyen gyakran vagy Bloggeren?
Amikor időm engedi...de nemsokszor.
24. Olvasol kommenteket blogokon?
Néha...egy egy témában, ami esetleg érdekel.
25. Listát írsz azokról a termékekről, amiket más blogon látsz és meg akarod venni?
Néha igen. Eszembejut, hogy jujdejó, hát nekem is kell ilyen :) és akkor beírom listába, hogy ne felejtsem el...de az is lehet, hogy mire újraolvasom, addigra már lemondok róla, mert meggondolom magam. Jó dolog ez a listaírás, a miheztartás végett...

26. Hogy jött a blogod neve?
Nem is tudom...Mivel Norah a nevem, tehát ez adott volt és nem is akartam álnevet használni...aztán ez a treasure of Princess...ez meg olyan kis aranyos, mert a barátnőm egyszer eljött hozzám és megjegyezte, hogy olyan kis cuki a lakásom, televan kincsekkel és ez a hercegnő megnevezés meg tetszik, mert minden nő egy hercegnő, és úgy gondolom, hogy magunknak ami saját kis világunkban felépíthetünk egy kincses szigetet, ahol mi vagyunk a hercegnők. Tehát valahogy így jött ez a Norah hercegnő kincse....hogy ez a blog az én saját világom, a saját ízlésemmel, véleményemmel, vagyis az Én Kincsem, amire bárki rátalálhat és vehet belőle egy darabot.

27. Milyen kamerát használsz?
Nincs kamerám. Csak a telefonon max meg a laptopba.
28. Milyen gyakran takarítod ki a házat?
Amikor rámjön, hogy ÉN MOST TAKARÍTANI FOGOK!!!! mert csakis akkor működik ez nálam, és akkor egy óra alatt lerendezem a putrit! Legyen ez akár hajnali 2 kor :) akár korán reggel.
29. Mi a kedvenc színed?
Fekete. Türkiz. Lila.

30. Káromkodsz?
Sokszor...és a vicces, hogy énekelve általában :)
31. Mit csinálsz a nap hátralévő részében?
Remélem aludni fogok, mert már majdnem éjfél...de szerintem még megnézek egy filmet és blogokat nézegetek. Ez pont elég lesz ahhoz, hogy elálmosodjak.  Ennyi.
 
 
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése