2013. január 24., csütörtök

Viva el Mexican Food :P

Hello!

A minap elmentünk étterembe ,mert mexikói ízekre vágytunk!
 Ez az mexikói étterem a kedvencünk itt Budapesten! Az étterem neve Iguana. Csak ajánlani tudom,eddig mi még sohasem csalódtunk benne.
Nagyon jók a fogások, isteni finomak és elég széles a választék, ami az étlap tartalmát illeti.
Az ételek mennyisége pontosan annyi, amennyivel Én jóltudok lakni :) természetesen ez egyénfüggő, hogy kinek mi a sok mega kevés , én jó kiadósnak mondanám az adagokat :)
Árban is rendben van szerintem a többi étteremhez képest, olyan közepesnek mondanám, és szerintem megéri azt az árat, mert tényleg nagyon ízletesek, jó alapanyagokkal elkészítve :)
Az pazar étel mellett a hely különleges mexikói hangulatát is megemlíteném, illetve, hogy az emeleten ülni sokkal jobb, mint a lenti részen :) Ezért mi előre szoktunk foglalni asztalt, hogy mindenképpen kapjunk helyet, ugyanis rengetegen szoktak lenni, tehát nem árt foglalni :)
Mindig megzavarodom, mert egyszerűen nemtudok választani a sok ínycsiklandozó étel közül...
Már otthon elkezdem böngészni az étlapot, hogy jól megéhezzek mire odaérünk :) addigra már teljes zűrzavar van a fejemben, hogy mit is akarok én enni, mert tulajdonképpen 3 - 4 féle dolgot is magamba tömnék, ha a gyomromnak lenne kapacitása erre.

Íme az étterem elérhetősége:

Cím: Iguana Bar & Grill
1054 Budapest - V. kerület, Zoltán u.
Hely telefonszáma


Az utolsó alkalommal csinálam pár képet az ételekről, amiket elfogyasztottunk!
Íme:

Előételként :

Csirke Tinga Tostada- val kezdtünk....

 
 és  Fűszeres Csirkeszárnyakkal.



Majd főételként folytattuk:

Régimódi Sajtos Hagymás Enchilada-val...

 és...
Hagyományos Sajtos Csirkés Quesedilla -val

 
 Ezt egy másik alkalommal ettük:  (Személyes nagy kedvencem ez az étel. :)

Csirkés Chimichangas


és

Királyrák Fajitas


és ez pedig a Fajitához volt :)

guacamole, fűszeres paradicsomos rizs, babpüré tejföl, sajt és fris tortilla :)


Desszert gyanánt sült fagyit kóstoltunk :)



Nos ezekről készítettem képeket. Sajnos atöbbi alkalmakkor valamiért nem csináltam , vagy elfeledkeztem vagy éppen nemvolt kéznél kamera :)

Azért öszegyűjtöttem még a netről pár képet az étterem egyéb specialitásairól.
Természetesen ezeket a képeket mások készítették, elnézést, nem lopással szeretném feltűntetni magam, csak nagyon tetszenek a képek és kellően hűen ábrázolják az ételeket, ezért gondoltam felrakom ide őket, hogy bemutassam az étterem egyéb fogásait.



Carne Asada Burrito



Fajita Combo Platter


Chiliburger


Fajita Carna Asada



Grillezett Lazac Mangos Salsaval


Guacamole & Chips


Nachos



Jalapeno Krémsajtleves


Chicken & Steak Fajitas


Jenő féle Quesedilla



Jalapeno Poppers


Flan



Whoop - Ass Chili
és Tűzveszélys Vörös Chili
Középen :
Enchiladas de Mole
 
Poblano csirke a la Mo



Nos egyenlőre ennyi lenne most ez így :)
Remélem tetszettek a képek :), illetve az ételek és sikerült kedvet hoznom hozzá, akár próbáltátok már, akár nem. Ha még nem, akkor mindenképpen menjetek el egyszer ebbe az étterembe és egyetek egy jót :) Higyjétek el, nem fogtok csalódni! jóétvágyat kívánok hozzá!




 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése