2013. január 29., kedd

★...Lush...Haul...★

Hy!


Egy nagyon jó, ´´Világ Legjobb´´ szüleivel ( enyémekkel) eltöltött hétvége után mikor visszaért a vonat velem Budapetre,én már nagyon bevoltam sózva a Lushra...

Otthon ugyanis miközben szépen esegetett a csillogó hó és süvített a sarki szél, én bent a meleg nyuszis pizsamámban ülve, hagytam, hogy urrá legyen rajtam az érzés, hogy nekem most bekell tankolnom illatokból a fürdési szeánszaimhoz a jövőhéten :)

Méghozzá finom Lush -ból, mert már olyan rég shoppingoltam onnan valamit. Valahogy nem esett útba, amióta elköltöztem Budáról és már nem bámultam a villamosból a Jászain az üzletre és nem csapott meg az átható illata...( no nem mintha a hozzám közel eső Allee plázában nem lenne egy üzletük :) ) De valahogy a Jászai Mari téri üzletnek nekem megvan a maga varázsa!

Most viszont az igazat megvallva szükségem volt samponra, balzsamra, testápolóra...és akkor úgy döntöttem, hogy a Lush most talán kitudná elégíteni a vágyaimat......
Régebben sokszor be-be vágódtam és a feleslegesen zsebpénzen vettem ezt azt amazt...Mindig felvidítottak az onnan vásárolt termékek...Igazi rajongójuk vagyok, ha fogalmazhatok így...
Egy élmény használni őket, és az egész lakást elárasztják a termékeikből áradó varázslatos bódító esszenciák...
Nagyrészt a fürdőkészítményeiket szoktam próbálgatni...pl. habfürdők, fürdőgolyók, zselék és tusfürdők...
Szerettem még anno a Ginger nevű parfümüket is, de már másodszorra szüntetik meg! Illetve a Milky Bar nevű szappant is, ami szintén kifutott már a polcaikról!! Irgumburgum!!!!
Nos nem mintha nem lenne kismillió másik termék, csak én rossz szokásokhoz híven ragaszkodok a kis rég jól bevált dolgokhoz és nehezményezem, ha megszűntetnek általam oly nagyra becsült termékeket...

No tehát tegnap este lecsekkoltam a weboldalukon egy két terméket...és megint elöntött a mohó vágy, hogy nekem innen majdnem minden kell!!!!
De nemlehetek ilyen kis telhetetlen ****a :) így hát választani kellett...
Hajdanán minden alkalommal Sex Bomb, Big Blue, Think Pink fürdőgolyókat és Karma testápolótmeg Sea Vegetable és Karma szappanokat használtam állandó jelleggel...már kívülről fújták az eladók mikor mentem be az üzletbe :) Úgyhogy ezúttal úgy döntöttem pár újdonságot szívesen tesztelnék...konkrétan kiválasztottam magamnak pár dolgot...és írtam egy ´´kisebb´´ listát...

És igazából az egész a boltban dőlt el, ugyanis amiket a weben kinéztem és tetszett, az a boltban már nem annyiravolt olyan, mint amit a leírás alapján elképzeltem és fordítva is megesett, hogy megtetszett az, amit meg leírás alapján nemtaláltam túl érdekesnek...:)
Úgyhogy a szokásos kis leírt listám a telefonba igencsak összekuszálódott :)
Kasszánál meg elkezdtem izzadni és strokhoz hasonló tüneteket produkálni...Dehát egyszer élünk és hát nekem is kell valami káros szenvedély :) Mellesleg megjegyzem, hogy a bőröm extraérzékeny mindenre allergiás, bepirosodó és kiütéses csődtömeg, de azoktól a Lush termékektől, amiket eddig próbáltam még sosem volt semmi problémám, sosem viszkettem, vagy lettem piros vagy pattogtam ki, netán ennél szörnyűbb irritációk sem jelentkeztek nálam...

Természetesen a telhetetlen pofám már kiszemelte magának a következő áldozatokat...:)
Szóval Lush vigyázz, mert ismét összegyűlik a Kobold Aranya és akkor 1/2 órán keresztül fogom fárasztani az eladókat és izzasztani magam valamelyik üzletedben!

Hiába...Mert Megérdemlem!! :) és mindannyian megérdemeljük!
Köszönöm Lush, hogy vagy nekünk!


Még egy kis dolog ezzel kapcsolatban...hogy amikor hazaértem és letettem az illatos kis papírtáskát a kanapé mellé a szőnyegre, akkor a kis drága cicám felült a kanapéra és nem a kis szokásos helyére kucorodott, hanem pontosan a Luh szatyor fölé és behunyta a szemeit és szinte átszellemülve lélegezte be az isteni illatokat, amik a kis táskából áradtak felé :) olyan édes volt, ahogy szaglászta :) és tényleg tetszett neki, mert ott behunyt szemmel ücsörgött a kis szerelmem!
Egyébként nagyon szeret fürdeni, ami macskáknál ritka, de mivel az Ő ereiben török angóra vér csörgedezik, ezért imádja a vizet és gyakran mikor kádazok,akkor fogja magát és beugrik hozzám a vízbe :) szóval, ha most rájön arra, hogy ezek ilyen kis fürdő finomságok, akkor tuti,hogy ő is meg akar majd mártózni az illatos színes csillámos vízben :) remélem azért semmi baja nem lenne, bár még sohasem volt baja emberi tus vagy habfürdőtől :) kövezzetek meg, de tényleg imádja!


Nah jöjjenek a termékek, amiket hazahoztam :)


 Íme a papírtáska....
 ................................És amit rejtett:


 
A mostani haul alkalmával a boltban követtem az orrom és a szívem nah meg az eszem tanácsait egybevéve és ez kerekedett ki a kosárban :) Most ezekre esett a választásom, természetesen még volt egy két dolog, amire igényt tartottam volna, de majd legközelebb...




































 
 
Nos Ők a fürdőszobám új tagjai! Nagyon várom, hogy kipróbálhassam őket! Azért valamelyiket már volt szerencsém és ismerem, ezért is szereztem be újra! ( Néha nehéz szívvel használom el őket, tudom ez most hülyén hangzik, mert épp azért veszem őket, de annyira finomak és mutatósak, hogy sajnálom elfogyasztani őket :) és amúgy Room Perfumeként is jól funkcionálnak! )
 
Ahogy én használom őket:
 
Habfürdők: Ezek közül ugye a Karma és a Dorothy a habfürdő, számomra ők még ismeretlenek, még sohasem vásároltam azelőtt őket, de most megtetszettek az illatuk alapján. Én a habfürdőket úgy szoktam használni, hogy elcsípek vagy levágok ( keménységtől függ) egy darabot és azt belemorzsolom a kád vízbe a folyó vízsugár alatt. Így eléggé felhabzik és isteni illat fog terjengeni a levegőben... Természetesennemszoktam az egészet beledobni, de lehet valaki úgy csinálja, nemtudom, de nekem sokszor egy ilyen darab ( azért nagságtól is függ, mert vannak nagyobb darabok és kisebbek) de pl egy ilyen darab 3 szor is elég, a nagyobb meg 5 ször :) attól függmennyi vízhez teszem hozzá és mennyire intenzív fürdőt akarok készíteni...
 
 
Fürdőgolyók: Szintén ugyanilyen kis spórolós elv alapján, levágok a golyóból egy darabot és azt beleteszem a vízbe! De nem állítom, hogy nemvolt még olyan, hogy az egészet beledobjam, mert elvileg a legjobb élményt úgy nyújtja, hogy a vízbe pezseg ki a teljes nagy egész golyó :) Szval sokan az egész golyót használják, de ez nekem pl golyótól is függ, mert a nagyobbakat én elszoktam felezni :)


Fantasztikusak...illatosítják és színezik a vizet, és illatosítják és hidratálják a bőrt :)
Illatos csillámos,színes víz, tisztára sellőlányélmény :)
Szerintem nagyon jól tud teljesíteni 1 nehéz nap után, vagy csupán, ha csak ki akarsz kapcsolódni.
Én sokszor mikor unatkozok, akkor bedobok egy ilyen finomságot egy kád vízbe és belecsobbanok hab testemmel és csak hagyom, hogy dolgozzon az aromaterápia szerencsés csodája rajtam, de hát én olyan illat függő ember vagyok, hogy ami az orromnak tetszik, attól én jól érzem magam :) mindegy milyen lelki hatást is írnak elő annak az illatnak :)
 Én imádok ilyen kis spa napokat beiktatni és elnyúlni a kádban, lazítani,olvasni, finom illatos gyertyákat gyújtani, kellemes zenét hallgatni közben :) Egy héten legalább egyszer magamnak szentelek egy pár órát így, mert utánna teljesen feltöltődik az aurám :)

Azok a termékek, amik még elnyerték a tetszésem és a szaglásom a következők:
Fantázia, Motiváció és Szenvedélyes elnevezésű gyönyörű színű sminkek.
GodMother és Honey I washed the Kids szappanok.
Grass tusfürdő.
Phoenix Rising és Honey Bee habfürdő és fürdőgolyó. 
Ultimate Shine és Seanik samponkorongok.
EAU Roma Water arctonik.
Old Delhi Station és Oudh Heart parfümök.


Ha tehetitek, akkor menjetek a Lush felé és szaglásszatok! Vigyetek haza pár finomságot és teszteljétek! Büdös cigi és egyéb szarságok helyett inkább erre adjatok ki pénzt! Ez csak egy jótanács az én nézőpontom szerint! Elnézést, ha bárkit megbántok, aki cigizik vagy esetleg ennél másabb jellegű dolgokkal él, de nem rosszindulatnak szántam...tényleg egy lánynak inkább erre van szüksége szerintem :) ez nem káros és nem rombol...szebbek leszünk tőle és jókedvübbek :)


Nah Puszi Babák!


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése