2013. január 13., vasárnap

Kincsek a leárazásból!

Hy!

Már említettem egy előbbi bejegyzésben, hogy igen közel áll a szívemhez a ZARA és volt pár dolog, amikre fájt a fogam :) nos hála az égnek nagyjából sikerült is beszerezni azokat a darabokat, amiket kinéztem már online.
Volt természetesen olyan is, ami a neten tetszett, de amikor az üzlet próba fülkéjében felpróbáltam, akkor sajnos rájöttem, hogy azt mégsem nekem találták ki.
És persze, mint mindig, most is voltak olyan cuccok, amiknek a beszerzését nem kalkuláltam be, de olyan szépen pislogtak rám az üzletben, hogy mégis kisétáltam velük onnan. ( persze fizetés után :) )

Nos jöjjenek a cuccok, amiket megvettem!
( elnézést kérek a rossz minőségű képekért, de nem vagyok valami kreatív ilyen otthoni fotózgatás terén.)







 







Megkell mondjam még sosem vettem Parfümöt a Zarából, mert minden próba és kifújás alkalmával finom volt az illat, de kb. 15 perc után valami nagyon fura felületes szag maradt a helyén.
De amikor ezt az Oriental nevű parfümöt szaglásztam, elfogott valami kellemes érzés és miután hazaértem 2 óra múlva az illat pontosan a helyén volt és még finomabb lett. Sőt tusolás után is éreztem halványan még a kézfejemen :) Szóval nem volt kérdéses, hogy megveszem...Így is lett.
Itt olvashatunk részletesebben róla: http://www.fragrantica.com/perfume/Zara/Oriental-16574.html




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése