2013. január 6., vasárnap

Vacaciones - Malaga - Torremolinos

 
 
A minap kutatgattam pár pendrive után, amiket sajnos azóta sem találtam meg :( ( gyakran előfordul velem, hogy az ilyen kisebb méretű kacatkákat elhányom valahova és utánna nemtalálom, és ezen nagyon felbosszantom magam szokás szerint)
No mindegy...
Azért egyet sikerült megtalálnom...
Gyorsan be is helyeztem és meglepetésemre a 3 évvel ezelőtti nyaralásunk képeit találtam meg rajta :)

Ez a nyaralás nagyon nagy dolog volt számomra, mert egyszer már jártam ott a legjobb barátnőmmel és a szüleivel egy közös nyaraláson( ami megjegyzem felejthetetlenül jó volt :) )

Szóval én ott akkor a nyaraláskor megfogadtam, hogy vissza kell térnem ide a kedvenc férjemmel,
 akivel akkor még a kapcsolatunk elején jártunk, de én biztam és hittem abban, hogy nemsokkal később én ide vele egy romantikus nászútra kettesben vissza fogok (fogunk) térni :)
Nos így is lett....Köszönöm a Jóistennek utólag is! Az álmom teljesült.

Ebben a hideg és barátságtalan télben nagyon jóvolt felidézni a képeket nézegetve a nyaralás kellemes emlékeit. Legszívesebben most azonnal visszarepülnék oda legalább két hétre...
És hogy holvan ez az ODA?

Spanyolország...Malaga és Torremolinos!

A hotelünk Torremolinosban volt.
Fantasztikus hely a mindd megannyi látnivalójával.
Csak ajánlani tudom, aki teheti és még nem járt ott, mindenképpen látogasson el erre a gyönyörű és kellemes kis üdülőhelyre.

Rajongok a spanyol dallamos nyelvéért, a finom tengeri levegőért, naplementés tengeri sétákért, és az isteni spanyol/mexikói konyha étel specialitásaiért.

Tudom nem illik ilyet mondani, de ahogy elhagytuk magyarországot, rajtam erőt vett valami nagyon jó közérzet :) lehet ez betudható annak, hogy ugye nyaralni mentünk és nyílván kitudtam szakadni a megszokott szürke hétköznapokból, de egész héten amíg ott voltam, egyáltalán nem volt honvágyam, megse érintett annak a szele, hogy én már jönnék haza...legszívesebben maradtam volna még hetekig :) ésss amikor a gép közeledett és leszállt visszafelé....akkor megint jött a rosszkedv, hogy már megint itthon vagyok...valahogy nem az én országom ez a Magyarország...( tényleg elnézést kérek, de őszintén így érzem, hiába születtem itt, nekem valami tengerközelben kéne élni):))
Ahogy mondani szoktam:Mindenhol jó, de legjobb máshol :) ( nah jó csak viccelek)

Nos következzen pár kép, amiket kiválogattam, hogy megosszam itt a blogon.
Kismillió képet lőttem a tájról, városközpontról, tengerről, ételekről, macskáktól kezdve a virágokig :)


2 dolog a képekkel kapcsolatban:( bocsi, de nemlesz sorban, összevissza sikerült felrakosgatnom, a második pedig, hogy nem profi képek, csupán családi célra készítettük őket, szóval senkise várja el a káprázatos minőséget)
Jó nézgelődést!



































































 






















































































 


 
 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése