2013. január 16., szerda

Perfumes

Hy!

Arra jutottam, hogy ilyen kis személyes poszt keretében bemutatom, hogy melyek azok a parfümök, amiket évek óta szeretek, használok, kaptam ,vettem, elfogyasztottam stb :)Miért is ne?

Aki ismer valamennyire,az tudja, hogy én jobban rajongok a parfümökért, mint az átlag.
Ez már egész kiskoromban elkezdődött... lenyűgöztek a finomabbnál finomabb illatok és a különleges parfümös üvegek.  Én olyan vagyok, hogy amikor van valami alkalom, vagy szülinap, név nap, karácsony akármi amire ajándék jár, akkor én parfümöt kérek :) első gondolataim között mindig a parfümök szerepelnek. Természetesen nem kell a legújabb reklámban szereplőnek lennie, vagy olyannak, amit éppen mindenki ajnároz. Szeretem a különleges illatokat.Szívesen válogatok régebbi kiadású darabok közül. Szeretek szabadidőmben bejárni a drogériákba és csak úgy fújkálni, próbálgatni....aztán várok este is megszaglászom, ismerkedek az illatokkal, és amik még órák múlva is elérik nálam azt a kedély állapotot, amit a kifújás után pár perccel ( vagy akár még szimpatikusabbá válnak), akkor esélyesek lesznek arra, hogy valamikor hozzákerüljenek :)

Sajnos az emberek egy bizonyos százaléka ´´öregasszonyos´´ kifejezéssel bélyegez meg egy igen komoly illat kategóriát! Nos, ez az illat csoport vagyok Én! Én ezt a kifejezést nemszeretem, mert ugye szerintem az illatok nincsenek korhoz kötve. Meggyőződésem, hogy mindenkihez az illik, ami neki tetszik és akkor azt tudja is viselni, mert kényelmesen körüllengi és ettől valamilyen szinten magabiztossá válik és önmaga képes lenni, úgy is mondhatnám kiteljesedünk a kedvenc illatunkban :) egyfajta hangulatot eredményez. Nekem tényleg volt már olyan, hogy megszagoltam egy parfümöt és attól azt éreztem, hogy egyszerűen jókedvem lesz :) és ezt muszáj újra és újra éreznem...

Én olyan típusú nő vagyok, aki szereti, ha körülveszi valamilyen finom édeskés, fűszeres illat. Mindegy, hogy nyár van, vagy tél, általában mindig azokat az illatokat használom, amihez épp kedvem van! Lehet nyáron magamra fogok fújni egy  tömény Angelt, de télen meg escada rockin riot kivánok meg a legnagyobb hóesésben :) No mindegy, tehát nálam ez így működik.

Illat jegyek, amiket szeretek:
 Neroli,Coconut, Kiwi, Papaya, Pineapple, Belladonna, Amarillys, Cotton flower, Rose, Lotus, Lavender, Opium, Ginger,Cinnamon, Cardamom, Sandalwood, Nutmeg, Tonka Bean, Vanilla, White chocolate, Cream, Cedar, Oudh,  Benzoin, Opoponax,  Elemi, Peru balsam, Amber, Civet, Castoreum, Musk, Tolu balsam, Rum, Cappuchino,  stb...

Amikben ezek az összetevők valamelyike megvan, akkor az már nekem tetszeni fog általában :)
Mélyebb nehezebb illatokat kedvelem. Sajnos a citrusos friss fás illatok nem az én formám.
Viszont az Elizabeth Arden Green Tea közel sem fűszeres, mégis tetszik.

Én személy szerint az parfümöket, elixíreket és a parfüm olajokat részesítem előnyben. Tartósabbak és finomabbak véleményem szerint. Természetesen az áruk is borsosabb, de annak érdekében, hogy valami igazán minőségihez jussak, szerintem megéri.


Utánzatok: Úgy vagyok velük, hogy nem tagadom vásároltam már, mert éppen tetszett, vagy nem volt a drágábbra, de..DE... nem mindegy ugye milyen utánzat, mert utánzatból is van ´´jobb´´ és elnézést a kifejezésért SZAR! Természetesen megértem, hogy valakinek csak erre telik, de egyáltalán nem lehet elvárni tőlük sokat. Először is az illat, hasonló, de nem ugyanaz. Gyorsan elmegy, vagy átmegy valami iszonyú kellemetlen felszínes szagba. Én inkább spórolnék egy drágább, de igazi finom parfümre, mert ezek nagy részben botrányosak és veszélyes anyagok, amik bőrre és hajra fújva nagy problémákat okozhatnak. Természetesen találkoztam már jobb minőségűvel a maga nemében.


Parfüm olajok: IMÁDOM ŐKET! Egyszer kaptam egyet Egyiptomból. Még mindig megvan és nem romlott meg, az illata még mindig ugyanolyan kellemes, pedig több éve is már, hogy a polcomon foglal helyet! Nekem egyébként a parfüm olajok a kedvenceim. Sajnos én még nem találtam olyan üzletet magyar országon, ahol parfüm olajokat lehetne vásárolni. Volt egy keleti üzlet, de sajnos ott sem volt nagy választék és múltkorában, mikor éppen arra jártam, láttam, hogy megszűnt :( Nagyon elszomorodtam, mert azok a parfüm olajaim, amiket Arábiából kaptam sajnos már nagyon fogyóban vannak :( de képtelen vagyok spórolni velük, mert annyira szeretem őket, hogy nem telhet el nap, hogy ne fújnék magamra. Interneten láttam, hogy tudnék rendelni, de be kell valljam, én még nem rendeltem külföldről neten parfümöt:) de lehet teszek egy próbát majd...

Kimérős parfümök: Van pár darab. Egyszer elkapott a hév és megszaglásztam rengeteget egy bódénál egy plázában. Nos volt, ami tetszett és nagyon hasonlított az eredetire. Természetesen nem volt teljesen ugyanaz és nem is tartott olyan sokáig, de még mindig jobbnak tartom őket, mint az utánzatokat! Árban is kedvezőek, ha éppen nincs felesleges pénzünk valami drágábbra :)

Nos nem szaporítom tovább a szót.
Készítettem pár parfümről/body sprayről képet, amiket nagyon szeretek. Ennél természetesen több van és volt, de volt, hogy az üres üvegektől megváltam az évek során, és a többi meg anyáéknál van otthon.
Szóval ők lennének az én kedvenc parfümjeim! ( sajnos ők is nagyon fogyóban vannak már)
Jó nézelődést!


Victoria's Secret Body Sprayk :) Ezek a kedvenceim, illetve még a Vanilla Lace, Lost In Fantasy, Be Seduced, Give Me Love
Secret Charm -Lonc, Gála alma és Stephanotis virág
Ravishing Love - Orgona, Feketeribizli, Aloe Vera, Kamilla,
Coconut Passion - Vanília, kókusz és hófehér gyöngyvirág
Amber Romance – Fekete cseresznye, anglaise krém és szantálfa


Arábiából kaptam, a neve Musk Mekkah :) nagyon erőteljes fűszeres illat, én az YSL Ópiumhoz hasonlítanám.



Ezt is Arábiából kaptam, gyönyörű üvegcse, bármikor újra lehet tölteni, sajnos nem tudom a nevét a parfüm olajnak, ami benne volt :) nagyon erőteljes erős tömény édes fűszeres olaj.

Ez is Arábiából került hozzám. Nagyon régi parfümös üvegcse, amiben szintén egy erős parfüm olaj van. Annyira különleges illata van, hogy nem merem elhasználni :)

Ezek is Arábiából vannak: Mush El Habib, Gold Water, Ambar (borostyán) Doha,OUDH.



Édes púderes, kis visszafogott tiszta illat. Nem hivalkodó és nem túl tartós, nekem kissé mézes szappanhoz hasonlít az illata :)




Gucci Rush 2: könnyed virágos illatka. Nekem a tavasz jut eszembe róla. Sajnos egyáltalán nem ajánlom azoknak, akik csíkot szeretnek maguk után húzni, mert alig érezhető :) Régebben szerettem nagyon,még testápolót is beszereztem mellé. Kellemes.
Illat jegyek: Tölgymoha, Pézsma, Gyöngyvirág, Rózsa, Frézia, Liliom, Gardénia, Szeder, Pálma, Nárcisz,

 


Nah ezt fogalmam sincs, hogy ezmijez :) enek neve nincsen, de ezt Spanyolországban vettem egy kis drogériában :) Őszinte leszek: Nagyon megtetszett ez a kis tégely. Anyának voltak ilyenek, amikor kicsi voltam, és előjött ez az emlék, és én még ilyennel nem találkoztam Magyarországon, ezért kaptam az alkalmon és megvettem. Nem volt drága úgy emlékszem. és a tetejében kis parfüm olaj van, nagyon finom édeskés orientális, továbbá pedig, ha szétcsavarjuk, akkor a tégelyke hasában ilyen kis parfümkrém van, ami hasonló a fenti olajhoz, de mégsem ugyanaz, nagyon kellemes illata van, de sajnos nem tudok rájönni, hogy mik alkothatják :)

 
Body Shop Rose Oudh :) Ezt még régebben vásároltam. Szeretem a rózsa illatot, és ez egy kicsit különleges, mert Oudh is van benne. Ettől picit fűszeresebb, orientális jelleget kap. Nem tudom hogyan magyarázzam el, de véleményem szerint nem az a kifejezett szintetikus édes tea rózsa illat hanem az az igazi natúr frissen vágott virág boltos rózsa szag :) Nem teljesen erre számítottam, és nem mondanám valami tartósnak. Mindegy, lényeg, hogy akkor ott a boltban nagyon tetszett.  


Givenchy: Organza és Organza Indecence
A sima Organzát anyától kaptam kb 2 éve szülinapomra. Nagyon szeretem, volt már, erre az illatra mondom azt, hogy ez teljes mértékben az enyém :)  Nagyon nagyon szeretem és amikor ezt viselem, akkor igazán jó érzést ébreszt  bennem...legszívesebben megfürdenék benne :)
A másikat pedig már szőrén szálán kutattam, kerestem, mert egyszer rátaláltam egy kis parfümériára, ahol ilyen piciket árultak és annyira megtetszett, hogy mondhatni felvásároltam az összeset a nőnél, ami volt neki, mert már ezt nem gyártják és nem akartam kifogyni belőle egy ideig :)
Emlékszem évekig kerestem szőrén szálán, és egy nyaralás alkalmával egy kis Horvát szigeten anyával bementünk egy parfümériába, ahol ráadásul leakciózva egy darab ott figyelt a polcon....természetesen megvettük, mert mivel az utolsó darab volt, ezért 50% olcsóbb volt. Repültem a boldogságtól :) Micsoda véletlenek vannak gondoltam :)
 Organza Illat jegyek: Fáj jegyek, Cédrus, Guaiac fa, Vanillia, Ámbra, Mézvirág, Tubarózsa,Pünkösdirózsa, Jázmin, Dió, Írisz, Zöld jegyek, Szerecsendió, Gardénia, Afrikai Narancsvirág, Bergamott.
Organza Indecence Illatjegyek: Fahéj, Vanillia, Ámbra, Szilva, Pézsma, Balzsamfa, Brazíilia Rózsafa, Pacsuli,



Paris Hilton Heiress: Nos megkell mondjam, hogy egyáltalán nem rajongok a celeb parfümökért. De ez nagyon megtetszett, ezért már 4 et elfogyasztottam belőle. Árban sem olyan vészes, és szerintem nagyon különleges illata van, nem egy tucatszag és tartós is. Ráadásul mikor ezt viseltem, sokan megdicsértek a környezetemben hogy hmmm...mijezafinomillat...:)
Illat jegyek: Pezsgő, Barack, Passió gyümölcs, Mimóza, Narancs, Ylang Ylang, Tiaré virág, Csillag jázmin, Méz virág, Viola, Fehér fás jegyek, Tonkabab,


Bvlgari: au The Rouge
Nagyon különleges egyedi szenvedélyes illat. Egyik nagy kedvencem, régebben test ápolóm is volt hozzá.
Illat jegyek: Bergamott,Rózsaszín Bors, Narancs, Tea, Füge, Dió, Pézsma, Resin gyanta,


Givenchy Hot Couture: Füstő, erősen fűszeres különleges illat.  Már a 3at elfogyasztottam. Ez az illat is Én vagyok :) Nagyon tartós.
Illat jegyek: Bergamott,Málna, Narancs, Bors, Vetíver, Magnolia, Pézsma, Ámbra, Szantálfa,


 Chanel  Coco Mademoiselle : Ezt az illatot nagyon kedvelem. Különleges és mélyen körüllengi viselőjét. Nagyon tartós és karakteres. Először a 18. születésnapomra kaptam és azóta már 4 üveggel elfogyasztottam.
Illat jegyek: Bergamott, Narancsvirág, Narancs, Mandarin, Török Rózsa, Jázmin, Ylag Ylang, Mimóza, Pézsma, Vetiver, Vanillia, Opoponax, Pasuli, Tonkabab,


Chanel Chance: Ezt anyutól loptam :) mert apu vette neki, de neki annyira nem tetszett ( vagy csak kegyesen hazudott, mert látta rajtam, hogy odavagyok érte, ezért ezt is nekem adta, mint mindenét LEGJOBB ANYU) szeretem, mert kicsit más, mint a Mademoiselle, de ez is méltó a Chanel névhez nagyon karakteres, tartós.
Illatjegyek: Jácint, Pacsuli, Írisz, Rózsaszín Bors, Ananász, Citrom, Jázmin, Vetíver, Vanillia, Pacsuli, Pézsma,


Thierry Mugler Angel:  Ez az illat is abszolút Én vagyok. Top 10 kategóriában nálam Ő biztosan szerepel. Nagyon erős. Vagy szerete vagy nemviseled el kategória :) Szerencsére nálam az első. Karácsonyra kaptam anyától. Neki túl erős, de tudta, hogy ez nekem nagyon tetszeni fog. Ismer, ugyanis így lett. Szettben kaptam, testápolóját is imádtam. Nagyon tartós. Különleges karácsonyi fűszeres sütiillatnak mondanám :) Fantasztikus!
Illatjegyek: Vattacukor, Kókusz, Mandarin, Kasszia, Cukor Dinnye, Jázmin, Orchidea, Rózsa, Szilva, Pirosgyümölcsök, Szeder, Barack, Méz, Őszibarack, Gyöngyvirág, Tonkabab, Ámbra, Vanillia, Csokoládé, Karamell, Pacsuli, Pézsma,


Paco Rabanne Ultra Violet: Régebben sokat használtam. Sikerült 3 üveggel is. Tartós. Egyedi illat.7
Top 10 es listán ő is helyet kap. Tartós, fűszeres, púderes.
Illatjegyek: Pimento, Narancs bors, Mandula, Brazília Rózsafa, Koriander, Barack, Japán Osmanthus, Viola, Rózsa, Jázmin, Pacsuli, Ámbra, Vanillia, Cédrus,


Ajmal Sacrifice for Her:  Ezt a parfümöt Arábiából kaptam. Szerelmem választotta nekem, jól megismert már így az éveink alat, tehát abszolút beletalált az ízlésembe, Én is ezt választottam volna. Szerelem volt első szippantásra. Imádom használni, de spórolok vele :), mert sajnos nálunk nemlehet kapni és nemtudo mikor tudjuk beszerezni újra, viszont , ha tehetném már most vennék belőle. Eztis szettben kaptam, volt hozzá testápoló és tusfürdő. Isteni és nagyon tartós  virágos orientális illat.
Illatjegyek: Víz jegyek, Jázmin,Vanillia, Narancsvirág, Pézsma, Ambergris ( ámbráscettől)


Bvlgari Petits et Mamans : Nah amikor ezt a parfümöt megtaláltam magamnak, akkor annyira beleszerelmesedtem ebbe a kis igazi babaszoba illatba. Egyénként is szeretem a púderes kis illatokat. Amikor ezt megszagolom, akkor egy kis puha bébike jut eszembe ilyen kis bársony rugdalózóba. Nagyon kellemes kis finom tiszta illat. Viccesen hangzik, de akkor szeretem alegjobban használni, amikor letusolok és puha pizsamába bújok egy könyvvel az ágyba. :) igazán kikapcsol és megnyugtat ez az illat. Ha lenne kisbabám, akkor is ezt használnám, mert nem túl hivalkodó egy baba számára.
Illatjegyek: Brazíilia Rózsafa, Bergamott, Narancs, Rózsa, Kamilla, Napraforgó, Púderes jegyek, Vanillia, Írisz, Fehér őszibarack .



Ted Lapidus: 10 es listám egyik kiemelkedő szereplője. Egyszerűen odavagyok ezért az illtért. Ez valami megfogalmazhatatlan számomra. Nagyon erős édes és tartós. Bárcsak beszerezhetnék egyet.
Illatjegyek: Bergamott,Frézia, Jázmin, Ciklámen, Narancsvirág, Vanillia, Pézsma, Pacsuli, Ámbra.

Azt még hozzá kell tenne, hogy az elmúlt hetekben jártam a Douglasben és szagolgattam a polcokon a tüneményeket és egyszercsak rátaláltam egyre, ami nagyon hasonlít erre. Ne kövezzetek meg, ha tévedek, de szerintem a Chloe Love Intense nagyon sokban hasonlit ehhez a parfümhöz. Mindenképpen pályázok egy teli üvegre a közeljövőben....:)


YSL Premieres Roses:  Egyik legfinomabb Rózsás parfüm, amivel életemben találkoztam. Összesen 4 üveggel fogyasztottam el eddigi életem során! Kihagyhatatlan. Friss ...romantikus...szerelmes... kellemes érzés fog el, ha ezt viselem. Tartós púderes virágos illat, amely finoman beburkolja viselőjét.
Illatjegyek: Japán Rózsa, Narancsvirág, Viola, Gyöngyvirág, Rózsa, Tubarózsa, Fehér Pézsma, Szantálfa.

Barony Brazol Coconut:  Ezt még régebben vásároltam a Douglasben. Volt többféle illat, de természetesen kókuszmániás lévén perszehogy a Kókuszosat kaptam fel :) 2 őt is elhasználtam, sajnos azóta seholse találom. Nagyon finom, igazi édes trópusi kókuszillat. Tartós kellemes.
Árban sem volt vészes, akkoriban egy ekkora üveg 2000 ft körül volt, ha jól emlékszem.

 
 Monotheme:  Tiaré de Tahiti és Giglio delle Hawaii : Őket szintén a Douglasben fedeztem fel még régebben. Ebből a családból azthiszem négy illat volt, valami madagaszkári vaníliás és mégvalami, de nem emlékszem már, ezért nem is akarok badarságokat írni, a lényeg, hogy nekem ez a kettő tetszett és egy leárazásban sikerült hozzájuk jutnom,és ha jól emlékszem 4 vagy 5 ezer helyett kerültem olyan 2 ezerbe kb :) nagyon megérte, mert tartósak és különlegesek.
Tiaré de Tahiti illatjegyek: Vanillia, Kakó, Mandula, Tiaré virág, Orchidea,
Gigilio delle Hawaii ilatjegyek: Kasszia, Alma, Bergamott, Jázmin, Frézia, Rózsa, Fás jegyek, Vanillia, Pézsma,


Moschus Cool Love: Ez egy kis parfümolaj, amit még évekkel ezelőtt kaptam. Nos azóta isteni illata van. Nagyon tartós. Finom édesen fűszeres keleties illat. Semmihez sem hasonlítható. Nagyon ritkán használom, mert nem akarom, hogy elfogyjon :) Az illatjegyeket sajnos nemtudom :(




Jean Paul Gaultier Gaultier 2: Nos ez tudomásom szerint egy Unisex parfüm. Férfiak és Nők is használják. Engem nagyon megfogott. Valami eszméletlen különleges és tartós illat. Ha ezt megérzem, akkor én nembírok magammal :) Spanyolországban vettem ezzel a nagy üveggel.
Illatjegyek: Vanillia, Pézsma, Ámbra, Állati illatjegyek. Pűderes fűszeres keleties. Szenzációs!


 
Ananda M. Micallef for Woman : Ezt a kis parfümöt kaptam. Őszinte legyek, egyszer mintha láttam voltna egy külön díszes állványon a Douglesben még évekkel ezelőtt....de azóta sem sehol..
Nagyon kis finom gyümölcsös púderes édes :) azóta sem találkoztam hasonló illattal. Nem túl hivalkodó, de ha valaki tú közel hajol hozzád, akkor megérzi rajtad :) legalábbis ez a tapasztalatom vele.
Illatjegyek: Citrom,Körte, Szilva, Feketeribizli, Mimóza, Viola, Rózsa, Ylang Ylang, Jázmin, Pézsma, Vanillia,


Escada Incredible Me: Régebben vásároltam, mert tetszett. Megfogott ez az erős édes átható illat.
Az Escada parfümjeiben még különben sohasem csalódtam.
Illatjegyek: Klementin, Tubarózsa, Orchidea, Édes jegyek, Kávé, Csokoládé, Tejszínes Krémes Sütemény,


Britney Spears Fantasy: Kaptam , de ezt kifejezetten nemszeretem. Kellemetlen és nem az én illatom.Nem viselem el magamon, de az üvege olyan, mintha egy kis Djinn palackja lenne, ezért megtartottam dísznek a fésülködőasztalomon :)
Illatjegyek: Piros licsi, Quince, Kiwi, Jázmin, Orchidea, Fehércsoki, Muffin, Fás jegyek, Orris rot, Pézsma.

Vittorio Bellucci Happiness: Igen...ez egy utánzat. Méghozzá az én átalam nagyra becsült és imádott Lancome Hypnose utánzata. Sajnos nemsikerült még eddig beszerezni egy eredetit, ezért addig is, hogy csillapítsam a vágyamat iránta egyszercsak rátaláltam erre. Vettem egy üveggel, azthiszem hajszál híján 3000 ft volt. Nagyon tartós és majdhogynem olyan, mint az eredeti. Az egyik legkiválóbb uánzat, amivel valaha életemben dolgom volt. Imádom, sajnos már majdnem elfogyott és seholse lelem utódját :(


Tesori D Oriente White Mush: Ezeket imádom. Régebben az Inter Sparban lehetett kapni azthiszem 4 illatban. Akkoriban volt nekem Egyiptomos meg Buddhás Jázminos meg Valami görög tejes,hátmindegyik isteni volt...aztán elfogytak és sajnos az Inter Sprban sem lehet már kapni :( nagy szomorúságomra, pedig volt tusfürdőjük is, és azok is eszményiek voltak. Ezt a szerelmemtől kaptam Olaszországi nyaralásunk alkalmával. Ott egy ilyen kis vegyesbolban lehettett kapni, és többféle illat is volt. Még a Mirha is tetszett, de végül azt nem vettem, és a párom meglepett ezzel a Pézsmás illattal. Nagyon finom:)Púderes balzsamos illat, szóval eltalálta az ízlésemet ismét...
Illat jegyek: Pézsma, Ámbra, Állatias jegyek.



Cindy Crawford Summer Day: Celebparfümök terén számomra kiemelkedő. Egyedi könnyed édes virágos gyümölcsös illat. Már sajnos ezt sem lehet kapni. Boldogsághormont szabadít fel. :)
Illat jegyek: Görögdinnye, Yuzu gyümölcs, Papaja, Bambusz, Gránátalma, Gyöngyvirág,Vanillia, Orchidea, Hibiszkusz, Syringa, Cédrus, Ámbra.


Nextben vásároltam, fogalmam sincs mi a neve és már lekopott :)
De nagyon finom...és tartós is...
Fűszeres virágos illatka.
Sajnos nem tudom az összetevőit.


Anyától egyszer kaptam ilyen kis szuvenír csomagocskát, amikor hazajött bécsből és ez is bennevolt. Kellemes púderes szappanos királynőies illat :) Nemszoktam használni, elraktam emlékbe :)


Christian Dior Miss Dior: Elég régi...anyuval vettük valahol, már nem emlékszem..
Nagyon erős...komoly illat. Erre az illatra mondják, hogy idősebb hölgyeknek... nekem tetszik, mert olyan klasszikus régiparfümszagavan :) Aromatikus fűszeres földes balzsamos...
Illat jegyek: Bergamott, Zsálya, Galbanum, Gardénia, Aldehidek, Neroli, Jázmin, Orris rot, Szegfűszeg, Írisz, Gyöngyvirág, Nárcisz, Rózsa, Vetíver, Pacsuli, Ámbra, Szantálfa, Bőr,Labdanum, Tölgymoha.


Bvgari Jasmin Noir: Nagyon szeretem. Ajándékba kaptam.El lett találva ez is. Finoman fűszeres, aromatikus, édes balzsamos. Az Fm Groupnál egy ismerősöm egyszer megvásárolt engem eggyel és amit akkor nála választottam a sok is mintából, amit elém rakott állítólag az ennek a testvére, nos majdnem ugyanolyan, imádtam és 3 at is elfogysztottam abból.
Illat jegyek: Zöld jegyek, Gardénia, Jázmin, Mandula, Ámbra, Tonkabab, Pacsuli, Fás jegyek, Licorice, Pézsma.


Lolita Lempicka Lolita: Az úgy volt, hogy én ilyen kis tündérfan vagyok és szeretem az ilyen királyos mágikus fantazmagóriákat, és amikor ez a parfüm megjelent a szemem előtt, akkor én eztet megvettem, mert nagyon tetszett az üvege...nos a lötty, ami bennevan...az is nagyon tetszik...fűszeres...púderes...virágos...Igazi Tündérhercegnőknek való! Tiszta Szenivánéji álom :)
Illat jegyek: Csillagánizs, Ivy,Viola, Citrom, Ananász, Mahagóni, Gyöngyvirág, Vetíver, Jázmin, Orris root, Licorice, Amaryllis, Írisz, Heliantróp, Vanillia, Tonkabab, Mandula, Praliné , Pézsma, Tobacco,

Paris Hilton  Just Me:  Kaptam ezt is ajándékba. Jó az illat, de nem a kedvencem, mert az orrom talált benne valami fura kivetnivaló illatot. De magamra fújom és egy idő után egész kellemessé alakul át.
De azért mégis kiszúrja az orrom azt a valamit, ami számomra kicsit furává teszi, de lehet csak a kompozíció nemlett eltalálva nekem... Egyébként igazi kis csajos ékszerszerűség ebben a szivecskés üvegű kiadásban :)
Illatjegyek: Rózsaszín bors, Viola, Málna, Bergamott, Rózsa, Írisz, Gyöngyvirág, Frézia, Ylang Ylang,Szantálfa, Pézsma, Vanillia, Fás jegyek.


Escada Sunset Heat: Ez úgy volt nemrégiben, hogy én nagy Rock In Rio rajongó vagyok. Már vagy 4 üveggel elfogyasztottam, és kedvet kaptam hozzá fél éve kb...nos viszont elfogyott és ezt vettem helyette, mert eléggé hasonlít, de mégsem ugyanaz! :( :) de ezt is nagyon szeretem. Könnyed, gyümölcsös trópusi illat. Mindig pozitív érzéseket ébreszt bennem. Nyárestéken kötelező!
Illatjegyek: Ananász, Mango, Citrom, Papaya, Barack, Kókus, Szantálfa, Hibiszkusz.



Paloma Picasso for Woman:  Szerelem ez az illat! Utánozhatatlan! Amikor én ezzel befújom magam, akkor valami hihetetlen magabiztosság vegyül az aurámba... Anyutól loptam egyébként ...:) Érdekes, egyszer azt olvastam róla, hogy a női nemi szervre hasonlító illattal rendelkezik :)))) azért én ezt a hasonlóságot még nem véltem felfedezni!
Illatjegyek: Bergamott,Koriander, Angelika, Neroli, Szegfű, Rózsa, Citrom, Mimóza, Pacsuli, Ylang Ylang, Jácint, Jázmin, Szantálfa, Ámbra, Tölgymoha, Vetíver, Pézsma,Állati jegyek, Civetta, Castoreum.


 
Rochas Byzantine : Top 10 lista egyik kiemelkedő tagja. Az az az illat, amit számomra fontos és különleges alkalmakra használok! Odavagyok érte...Ez sem mai darab...Ez az illatkompozíció valami zseniálisan lett megalkotva...
Illatjegyek: Frézia, Szantálfa, Narancsvirág, Mimóza, Szegfű, Bergamott, Cédrus, Gyöngyvirág, Neroli, Heliantróp.


Anna Sui for Women: Egyik kedvenc tervezőm...különleges stílusvilága van. Gótikus romantikus, ahogy ötvözi a virágos romantikus stílust a gótikus fekete világgal. Nagy Fantázia a Nő komolyan és a kreálmányai...Ezt az illatát szeretem....nekem olyan édes mandulás...( holott mandula nincs is benne azthiszem) mégis olyan balzsamos púderes...akár egy édes lokum :)
Illatjegyek: Sárga Barack, Bergamott,Málna, Narancs, Gyöngyvirág, Orris rot, Rózsa, Jázmin, Írisz, Tonkabab, Cédrus, Ámbra, Szantálfa.


Ez valami Avonos ARABIAN Glow kolleciós parfüm :) nemtudom már, mert elég régi, és nincs is ráirva...
Nagyon kellemes, tartós, édes fűszeres sütis illat. A sivatagi népek keleties világát idézi.
Összetevőit sajnos nemtudom.



Jeanne Arthes Sultana:  Azthiszem ez is egy jófajta utánzat vagy valami ilyesmi, ugyanis ezt még Kecskeméten vettem egy ilyen kis illatszerboltban potom 2000 ft volt :) és elég nagy üveg... Egyáktalán nincs olcsószaga.
Először is...nagyon megtetszett az üveg...rögtön a sivatag djinnjeit idézte fel bennem..és a neve Sultana, egyértelmű volt számomra, hogyha egy parfümnek egy ilyen keleties neve van, akkor az nekem biztos, hogy tetszeni fog... megszagoltam és így is lett. Először mikor kifújom még ki kell bontakoznia...de fél óra múlva valami isteni lesz (rajtam)...:) és nem utolsó sorban tartós is! Jó vásárt csináltam! Aromás, fűszeres, púderes :)
Illatjegyek: Bergamott, Feketeribizke, Jázmin, Barack, Cédrus, Pézsma, Geránium, Vanillia, Levendula, Szantálfa,


Lancome Benghal: Fantasztikus...igazi boldogvagyok, jókedvem van és szép az élet illat :)szerintem..
finoman fűszeres...a színes India világát idézi :) Csillogó szárik..buja kertek..:)Anyu pont most kapott tőlem ilyet karácsonyra, mert ez a Mi közös kis illatunk, amit mindketten imádunk :)
Illatjegyek: Mandarin, Gyömbér, Sárgabarack, Jázmin, Osmantus, Pézsma, Szantálfa.


Jean Patou Sublime:  Top 10 egyik tagja szintén :) Különleges...komoly..szenvedélyes fűszeres balzsamos erősen aromatikus illat! Ezt viselni maga a nőiesség!
Illatjegyek: Narancs, Bergamott, Mandarin, Koriander, Ylang Ylang, Jázmin, Orris rot, Liliom, Szegfű, Rózsa, Narancsvirág, Gyöngyvirág, Styrax, Szantálfa,Ámbra, Tonkabab, Tölgymoha, Pézsma, Vanillia, Vetiver, Civet.


YSL Paris: Erős fűszeres fás virágos illat! Nagyon a szívemhez nőtt az évek során...kellemes emlékeket ébreszt bennem és ez a parfüm is teljes mértékben az én lényemhez illik.
Illatjegyek: Kasszia, Rózsa, Geránium, Nasturcia, Bergamott, Narancsvirág, Jácint, imóza, Hawthorn, Ylang Ylang, Jázmin, Liliom, Viola, Gyöngyvirág, Orris rot, Lime virág, Tölgymoha, Pézsma, Ámbra, Szantálfa, Heliantróp, Írisz, Cédrus,


Avon Far Away:  Az avon parfümök közül ez az egyetlen kedvencem! Nagyon különleges erős édes púderes illat:) Igazi keleties illatvilág szerintem. Már vagy 5 üveggel elhasználtam belőle. Soha nem tudok ráunni. Még a lámpámra is fújok néha belőle és megtelik a szoba az Illatával :)
Illatjegyek: Kókusz, Gardénia, Szantálfa, Ámbra, Narancs, Osmanthus, Vanillia, Frézia, Pézsma, Viola, Barack, Rózsa, Ylang Ylang, Jázmin.



Jean Paul Gaultier Fragile: Top 10 oszlopos tagja. Először nem tetszett annyira, de aztán magamra fújtam és mire hazaértem annyira finoman bontakozott ki a bőrömön az illat, hogy nemvolt kérdéses, hogy magamévá teszem. Spanyolországi nyaralásom alkalmával vettem egyet, mert abban az időben, amikor kerestem itthon egy darabot se találtam sehol, aztán spanyolban shopping tura alkalmával egyetlen egy darabra bukkantam egy elegáns kis parfümériában...Azóta sem bántam meg! Imádom ezt az illatot. Kissé kesernyés...Az üvege gyönyörű...olyan, mint egy hógömb...ez egy csillámgönb egy dívával a közepén :) nagyon nőies...és gyönyörű dísze a fésülködőasztalomnak..
Illatjegyek: Bergamott, Tunéziai Narancsvirág, Indiai Gyömbér, Koriander, Olasz Mandarin, Rózsa, Csillagánizs, Tubarózsa, Jázmin, Írisz, Szegfű, Ylang Ylang, Rózsa, Cédrus, Vanillia, Pézsma, Fahéj, Ámbra.

Elisabeth Arden Splendor: Ezt leakciózva vettem egyszer a Rossmannban.Nem bántam meg! Fűszeres virágos édes illat. Nagyon tartós! Sokan megjegyezték már körülöttem, hogy nagyon kellemes illat...mijez :)
Illatjegyek: Hiacint, Bazsarózsa, Wisteria, Frézia, Ananász, Szagos Bükköny, Bergamott, Alma, Orchidea, Rózsa, Pipacs, Liliom, Tearózsa, Magnólia, Jázmin, Gyöngyvirág, Cédrus, Pézsma, Ámbra, Szantálfa, Brazília Rózsafa, Tömény Fás jegyek.


Body Shop Shea Vajas testspray :)
Ez tetszett a legjobban az összes közül és szerintem ez a legtartósabb is!
Különleges fás fűszeres illata nyerte el a tetszésemet. Megjegyzem atöbbi she vajas terméküket is szeretem az illatuk miatt!


Alissa and Ashley  Vaníliás Kókuszos parfüm :)
Még régebben vettem a Douglesben, mert vaníliás és kókuszos és akkor az ott nekem nagyon kellett... Édes kis finomság, de keveset használtam. Inkább gyerekeknek tudom elképzelni...


Yves Rocher Kókuszos parfüm :)
Tömény édes trópusi egzotikus KÓKUSZILLAT :)) Mennyei!!
Egy nagy kókuszmániás polcáról ( mint Én is) ez nem hiányozhat!



Blue Up Rough: nos ez a tömény édesség a Gucci Rush utánzata! Szerettem a Gucci Rusht valamikor régen. Az ugye egy elég émelyítően édes illat. Nos ez az utánzat valami verhetetlen. Szinte majdnem teljesen ugyanaz az illat, és nagyon tartós. Órák után is érződik rajtam :) Árban sem volt vészes...2000 volt azthiszem. Amikor rátaláltam vacilláltam pár napot, hogy kell e ez nekem most, de végül pár nap múlva elszántam magam és hazahoztam egyet... nem bántam meg ezt sem!
Illatjegyek: Frézia, Rózsa, Pacsuli, Vanillia, Koriander, Barack.


Ezeket a testsprayket Arábiából kaptam :)
Sajnos a Nectar üzlet nálunk nincs :( Remélem egyszer ide is eljut, mert isteni cuccaik vannak!
Nagyon finomak.
Az itt látható enyémek közül mindegyik édes fűszeres illat.
Nectar Hot: Passió gyümölcs, Ylang Ylang, Pézsma, Pacsuli, Narancs virág,
Nectar Bride: Vanillia, Cukros Gyümölcsök, Pézsma,
Nectar Raspberry: Málna, Nyári Gyümölcsök, Pézsma,

 
 
Victoria's Secret Exotics Moonlit Jasmine Body Spray: Ezt nemrégen vásároltam egy Moonlite Amber testápolóval együtt az Aranykéz utcai üzletben. Nagyon megtetszett a keleties illatvilága.
Fürdés után bepermetezni magunkat vele igazi felüdülés a léleknek! Tartós!
Illat jegyek: Vanillia, Jázmin, Fás illatjegyek.


 Ezek tehát azok, amiket még mostanában is használok!
Van még egy rakat anyánál is otthon, mert ő is nagy parfümös, meg énis, és egy kisebb gyűjtemény porosodik otthon. Azokat most nem áll módomban befényképezgetni. Pedig egészen régi üvegcséket is megtartottunk és nem dobtunk ki, valamelyiket már nem is lehet kapni! Ezért kerestem a neten képeket azokról, amik még otthon vannak!

Íme: ( ilyeneink is vannak és voltak ésmég több, de már pontosan nemtudom, ha egyszer lesz időm és energiám, akkor azokat is befényképezem :) de anyu velem ellentétben sajnos már szanált pár üres üveget, vagy megromlottat :)) van még Burberry Weekend meg YSL egyik parfümje meg Loccitanes meg Bvlgari meg még egy két ilyen kisebb üveg :) anyu egyébként a frisebb púderesebb virágos illatokat szereti, sőt a teás fás citrusos és férfiasabb illatok kedvelője, ő néha émelyeg azoktól, amiket én szeretek :) vicces, mert elvileg, ami neki illene, azokat pont én használom :) de, mint mondottam számomra ez nem kor és alkalomfüggő :) a lényeg az, hogy mostanában már sajnos nem veszünk parfümöket, csak néha néha, most nem részletezem, hogy miért, de azért most is vannak kiszemelt parfümjeim, amik közül választani fogok és inshallah magaménak tudhatom, ha sikerült kispórolni rá az összeget, csak az a baj, hogy mindig elszórom egyéb dolgokra :)
nah jöjjenek a képek...





























 

3 megjegyzés:

  1. Hi!
    I really like your blog, I´m following you Ü
    Maybe if you want, you could visit my blog too, and if
    you like it, follow me back ;)
    xx
    http://modacapital-blog.com

    VálaszTörlés
  2. Hy :)

    Oh U so nice :) Thanks...
    I checked ur blog, really nice.
    I ll follow you too :)

    Have nice day!!!
    Kisses

    VálaszTörlés
  3. Szia!!

    Tudom, hogy nem most írtad a bejegyzést, de én most bukkantam rá..És nagyon tetszett! :)
    Nagyon élveztem, ahogy írtál a parfümökről, és érezni lehetett az írásodon a parfümszeretet és hasonló az ízlésünk, mert én is az ilyen füstösebb, orientálisabb illatokat szeretem, de sajnos nem volt még lehetőségem ennyi félét megszimatolni.
    Hát leesett az állam, hogy milyen szépek azok az Arábiai tartóflaskák. :O Úúúúúgy megszagoltam volna őket a képek láttán..:D
    Most már tudom, hogy miket kell megillatolnom ha meglátom ezeket a parfümöket valahol! ;) Köszönöm!

    Legyen szép napot! ^^

    VálaszTörlés