2014. december 4., csütörtök

New Green Sequin Mermaid Skirt by H&M

Na hello!


Túl sokat ültem itthon mostanában. Hideg is lett. Megjegyzem imádom ezt a hideg időjárást.

Nem igazán mozdultam ki huzamosabb időkre, csak ügyeket intéztem és rohangáltam, amikor muszáj volt. A vásárlást, mint kellemes időtöltést, úgy ahogy illik, szépen el is felejtettem egy időre...a depresszió miatt már vásárolni  se volt kedvem új cuccokat...
Most azonban újra hódoltam picit a shoppingolásnak és elmentem sétálgatni a váciba...
Már meg is feledkeztem az én szerelem szoknyámról, amit még hónapokkal ezelőtt néztem ki a H&M ben. Akkortájt éppen nem volt rá pénzem ( nem mintha most lett volna, de kérem Mikulás napja jön...ez járt nekem, mert jógyerekvóltam hehe :) )

Benéztem és lám volt belőle a méretemen egyetlen egy darab ( e szoknya esetében 38 as) ... Nagyon megörültem és fel is próbáltam, majd örömmel konstatáltam, hogy fantasztikusan áll és kényelmes egy másik sima színes flitteres szoknyához képest, ami borzasztóan lelapított és kényelmetlen volt a nagyobb méret pedig lötyögött rajtam, de nembaj mert eredetileg is ezt a sellőzöldet akartam magamnak. Így elhoztam, mert most volt ilyen glamour napos kedvezményes kártyám, így 20% al olcsóbban kaparinthattam meg, plusz nem raknak el ilyenkor dolgokat egy napra sem :(
Nem akartam újra lemondani róla, ezért megvettem. Tudom, hogy kifogom használni annak ellenére, hogy sokan alkalminak gondolják. Szerintem nem kifejezetten az és én remekül fogom tudni kombinálni a hulla fekete cucaimmal akár egy átlagos napon is.


Annyira, de annyira imádom ezt a szoknyát első perctől kezdve, ahogy megpillantottam.
A zöldeskék kitinpáncélszínű flitterek sellőhatásúvá teszik. Komolyan ez teljesen olyan, mint egy sellő szoknya! Mintha apró irizáló sellőpikkelyekből állna. Varázslatos. Különleges.
És én imádom a sellőket ugye tudjátok?!....( szerintem léteznek, de ez már egy másik témakör )
Egyébként nagyon jól illeszkedik az alakomra és nem lapít le sehol...
Nem kellemetlen benne mozogni és nem dörzsöl.
Egyszóval yeeahhh :) örülök, hogy az enyém lett és most nem győzök gyönyörködni benne!!!







Pár inspiráló kép ebben a szoknyában készült outfitekkel:













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése