2014. május 10., szombat

Mai Film / Szerencsétlen baleset / The Crush

Na Hello!

Ma elég sokmindent elkellett intéznem, ezért volt egy kisebb köröm a belvárosban...ide oda...
Mire hazaértem picit hulla voltam...
Olyan fura dolgokról ugornak be az agyamba bizonyos képek...pl múltbeli dolgok..Ma is ez történt.
Napszemüvegek sora mellett haladtam el késő délután..amikor is megakadt a szemem egy stílusos darabon és bevillant egy régi képkocka egy filmből, amit kisebb koromban láttam a tévében és akkor nagyon megtetszett :) ( noha lehet nem az életkoromhoz megfelelő produkcióról volt szó akkoriban...olyan 12 éves lehettem kb, mikor ezt a  filmet láttam a  tévében egy nyári estén)
Nah, de ott tartottam, hogy a napszemüvegről ugrott be, ugyanis a filmben a lánynak is ilyesmi napszemüvege volt...hiába, a régi divat vissza vissza tér a jelenben és remélhetőleg jövőben is ugyebár :)
Szval eldöntöttem, hogy ma megkeresem és megnézem ezt a filmet újra!

Tehát ...szépen kutatni kezdtem a film után. A címre természetesen nem emlékeztem...no meg akkoriban még a régi tévén nemvolt egy sáv, ahova kilett volna írva az éppen aktuális produkció címe és időtartama :) a tévé újságból meg nemvolt kedvem visszakeresgetni a sötétben.
Tudtam, hogy ki szerepelt benne...így megnéztem a filmlistát, ami a színésznőhöz tartozik...és voila :) ráleltem! ( mellesleg megyjegyzem szeretem Aliciat :) )
Egyébként furi, de azóta sem találkoztam vele a tévében leadva :(



A filmről itt egy leírás :
http://www.port.hu/szerencsetlen_baleset_the_crush/pls/fi/films.film_page?i_where=2&i_film_id=58243&i_city_id=-1&i_county_id=-1&i_topic_id=2

Nos Nekem nagyon tetszik. Izgalmas és érdekes. Mindemelett itt is a korszak dominál nálam  90s évek eleje.. :) Visszahozza a régi életérzést :)
Beteges, izgalmas, kissé perverz szerintem egy csattanós véggel :)
Alicia nagyon jól alakít benne, nem csoda , hogy felfedezték.

Én angolul itt néztem meg: http://putlocker.bz/watch-the-crush-online-free-putlocker.html




















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése