2014. május 13., kedd

Cin Cin Amica gyönyörűségek!!!!!


Na Hello!

A télen ebben a fantasztikus üzletben leltem rá a bakancsomra ( amivel egész télen megvoltam elégeve és rengeteg bókot, dícséretet zsebeltem be vele) , és mostanában a jóidő bekövetkeztével ismételten be be nézegettem a boltjaikba :) hát mondanom se kell, hogy valami rendkvüli szép darabokra találtam rá, nem is olyan drágán! Azthiszem megérnek ennyit ( 4/5/6/7  ezer ft) ezek a divatos, különleges cipők. Nem mondom, hogy éveket kibírnak, és agyon lehet hordani őket,  de pl egy trendet követő lánynál szerintem nem is ez a cél, ugyanis minden évben más fazon lesz a divat, tehát egy szezonra bőven jónak találom beszerezni egyet kettőt, mert igazán feltudják dobni a napi szetteket. Személyes kedvvenceimről beteszek ide képeket, amiket a https://www.facebook.com/cincinamica oldalról szereztem :) itt megtaláljátok az üzletek címet is, én a ferenc körútnáliban vásároltam 3 lábbelit :)
Ami érdekes, hogy az egyébként 40 es lábamra, ( zara ) itt ebben az üzletben a 39 es méret a tökéletes !
Én ezuttal egy strasszos bézs lapos sarut és 2 magasabb sarkú szintén bézs nude szandált szereztem be. A bézs szín sokmindenhez passzol és így tavasszal nyáron nagyon elegáns, megjegyzem eddig mindig fekete cipőket vásároltam, így ideje volt váltani kicsit szín téren :)
























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése