2014. február 4., kedd

Újabb kincsek: Sigma F80 & P80 ecsetek és H&M alapozóecset!!!


Na Hello!

Immáron tényleg tarthatatlan volt az az állapot, hogy nekem nincsen alapozóecsetem! Ezen gyorsan változtatni akartam már karácsony előtt is de 1. vagy nemvolt éppen pénzem rá...vagy 2. éppen elfogyott az, amelyiket szerettem volna!:( így elmaradt sajnos. De most ismét a Makeup Pláza odalára tévedtem és megláttam, hogy bizony van azokból az ecsetekből, amelyekből szerettem volna már magaménak tudni.. 

Sokat googleztem ismét és nézegettem blogokat...hogy melyiket is lenne érdemes megvásárolnom! Nos én a Flat azaz sima egyenes felületű ecseteknél maradtam...ha annyi sminkesnek bevált, akkor nekem itthon saját használatra biztosan megteszi majd! Be is ruháztam egy F80 ra és egy P 80 ra! 
Nagyon boldog vagyok, ugyanis ma már hozta is őket a postás :) pedig tegnap adták fel! 

F80 Flat Kabuki  : Jól kézre álló, sűrű, lapos fejű nagyon puha alapozóecset. Folyékony és krémes textúrájú termékekhez fejlesztették ki. Laposabb arcterületeken pl homlok is nagyon jól alkalmazható. Jól felveszi és leadja a festéket...legalábbis ezt írják a weboldalon! A vélemények nagyon jók vele kapcsolatban, és énis kipróbáltam! Nagyon kellemes érzés vele dolgozni és gyönyörű a végeredmény. Természetes, alapos fedés. 

P80 Prescision Flat : Ez szintén egy lapos fejű , sűrű, puha ecset. Párja az F80 nak, Flat típusú ez is, csak kisebb a feje, így könnyen lehet vele dolgozni folyékony és krémes textúrájú anyagokat a szem alatt...orrnál..de szerintem krémes highlighter felvitelére is alkalmas az orcákon, illetve kisebb szépséghibák pontosítására , finomítására az arcon. 

H&M BB krém alapozóecset: Nos ezt végre sikerült beszereznem! Régóta koslattam utánna. Árban nagyon jó..1790 Ft és kellemes puha, jó tömött ecset. Én annak ellenére, hogy elvileg BB krémhez való, alapozáshoz is próbáltam, illetve krémes pirosítóhoz fogom használni, mivel pont megfelel hozzá az alakja és a mérete. Fantasztikusan lehet vele dolgozni! Érdemes beszerezni! 



A Linkek, ahol megtudjátok nézni és vásárolni a termékeket! 

http://www.makeuplaza.com/hu/products/550/884/sigma-f80-flat-kabuki
http://www.makeuplaza.com/hu/products/550/1237/sigma-p80-precision-flat
http://www.hm.com/hu/product/21475?article=21475-A























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése