2014. február 19., szerda

Mennyei illatorgia....avagy....Victoria's Secret finomságok a házamtáján :)

Nah Hello!

Régóta nagy kedvelője vagyok a márkának...
Először még régebben külföldről kaptam ajándékba pár terméket ....akkor még nem lehetett itthon kapni.      ( sajnos )
Mára már lehet...viszont eléggé drágállom, ennek ellenére üzletben is vásároltam már...
Most viszont fantasztikus ajánlatot találtam az iparfüméria oldalán :) ahol elég kedvező áron lehet hozzájutni ezekhez a pazar finomságokhoz :) Ez az ár azért már valamennyivel reálisabb, mint amivel az üzletben találkoztam. Persze mostanáig nemvolt túl sokféle illat, de talán ez bővülni fog a későbbiekben :) ( remélem )
 Ennyit abszolut megérnek ezek a termékek. És a szállítás nagyon gyors és készséges volt :)

Még sosem csalódtam bennük...annyira különleges, tartós illatok :)
Sexy, elegáns, egyedi és csábító. Igazán kellemes hangulatot ébreszt bennem, ahogy megérzem...akár a flakonból, akár az illatfelhőt, amibe burkol :)
Legyen szó fagyos télről, vagy akár tikkasztó nyárról minden évszakra és alkalomra van megfelelő illatuk :)
Gyakran nem is a bőrömre fújom a testpermeteiket, ( habár ápoló hatással bírnak, ugyanis aloe vera és kamilla kivonatot tartalmaznak, ezáltal hidratálják a bőrt ) hanem olykor a ruhámra, hajamra és így még tartósabb :)
Én eddig testpermeteket és testápolót próbáltam. De a közeljövőben tervezem, hogy rendelek még tusfürdőt is :) Eddig a tusfürdőt mindig kihagytam, mert drágállottam ahhoz a csupán pillanatnyi pancsikolós élményhez...de talán utána is megőrzi valamennyire az illatot a bőrön, hát nemtudom :) ki kell próbálnom :)

Nos Ezúttal 4 dolgot rendeltem...Két testápolót, az egyik egy könyedebb Lotion a másik pedig egy gazdagabb állagú krém, illetve 2 testpermetet :)
Megjegyzem azelőtt ezeket az illatokat sohasem próbáltam, így csak leírás alapján, szagolatlanul vettem meg őket :) de nagyon nekem találták ki őket, első szaglásra beleszerettem :) Főleg a Vanilla Lacebe :)





Az első termék Az Enchanted Nights kéz és tesápoló krém : Kókuszvirág  és Szantálfa

Van egy olyan parfümöm, hogy Hárem :) nos ez sokat nem mondhat annak, aki nem ismeri azt az illatot...de bizony ehhez hasonlóan édes...karamellás, süteményes, vajas, kókuszos illata van.
Olyan , mint egy kis keleties csemege :) nem csak hideg időre tudom elképzelni, szerintem nagyon fülledt, erotikus, buja illat, tavaszi és nyári estéken is kellemes odor ködbe varázsolja a használóját.
Tipikus édes, lágyan fűszeres illat, amit mindig szagolgatni vágyunk :)
A csomagolással keveset szoktam törődni, de ez magával ragadott. Masszív és matt, elegáns és misztikus.
Jó kézbe fogni...és tökéletes dísze lehet a boudoárnak is.
Ha jól tudom ez egy limitált kollekció egyik darabja.
24 órás hidratáltságot ígér, édesmandula és avokádó olajokkal.








A Második termék ez a Such a Flirt testpermet : Csillaggyümölcs és Fehér Orchidea

Vacilláltam a Hello Darling  ( Fehér Nektarin és Babarózsa ) és ez között...Végül erre esett a választásom, mert az összetevőinek a neve talán közelebb állt hozzám...
Első szaglásra fura volt számomra, mert erőteljes dinnyés illat csapott meg...
Aztán később szépen kibontakozott valami finom lágy virágos jegy is...
És a kettőnek a kombinációja alkotta meg fiatalos, vidám és különleges, visszafogott aromává...
Szerényen csábító...inkább egzotikus virág illatnak mondanám, vagy egy trópusi koktélnak. A gyümölcsösség, édes citrusosság később rajtam elhalványult..
Nem túl erős illat...mondjuk én az erősebb , mély illatokat szeretem, de nem csalódtam ebben sem.
Nem tömény, így nem lesz zavaró az érzékeny orrúaknak, így biztos fújkálgatni fogom magam gyakran napközben :) Ez amolyan hétköznapi, lágy, tiszta, kellemes illat.












És íme a harmadik és negyedik termék, akik ugyanabba az illatba tartoznak :)

Vanilla Lace testpermet és Testápoló Lotion:  Vanília és Pézsma

Nem is tudom hol kezdjem, mert annyira eufórikus állapotba kerültem ettől az illatól...
Valami egészen csodálatos élmény, már egy picike fújás is belőle...
Hihetetlenül tartós és erőteljes,  mély , keleties, buja illatként aposztrofálnám.
Én ezt egy érettebb, felnőtt, sexys, buja hölgynek tudom elképzelni. ( egy ilyen közeli 30 asnak, mint Én :)
Mindig is nagy vanília rajongó voltam... nemvolt baj, ha mű volt, ha émelyítő volt, ha túl édes volt, ha keverve volt...a lényeg az volt, hogy Vanília legyen :)
Nos ebben a Vanília meglehetősen természetes...nem az szintetikus geijl illat, hanem az igazi...amikor lereszeled azt a kis vanília rudat és megcsap az illata, vagy érzed a kezeden....lágy, mégis kissé fűszeres :)
Hát ez keverve pézsmával...Szenzációs...
Én még némi meleg borostyánt is érzek benne :) ezzel a fűszeresebb felhanggal valami isteni elegyet képez...
Gazdag krémes, édes, sütemény illat :) Meleg, lágy, elegáns, Ultra nőies és érzéki.
Garantált sexistennő köd :)

A testápoló lotion, nagyon finom, könnyed, szintén erőteljes illattal von be és extra jól hidratálja a bőrömet :) Meglehetősen tartós volt az illat a bőrömön és még a ruháim is átvették :) Fantasztikus!












Nos Én innen rendeltem!
Rengeteg finomság van még :)
Alig várom, hogy más illatokat is felfedezzek, de egyenlőre most elégedett vagyok ezekkel is :)

http://www.iparfumeria.hu/search.asp?EXPS=victorias+secret

Másik nagy kedvenceim, amit esetleg ajánlhatok: Coconut Passion, Amber Romance, Secret Charm,
Ezeket pedig szeretném majd kipróbálni :) : Sheer Love,Sensual Blush,  Love Spell, Pure Seduction, :) 

1 megjegyzés:

  1. Szia :) az Amber Romance illatról tudnál mondani nekem valamit? :) mert éppen azon gondolkozom hogy megrendelem csak nem tudom milyen az illlata

    VálaszTörlés