2014. február 5., szerda

BF Cosmetics Compact Mono Eyeshadows

Hello!

A makeup plázát böngézve akadtam rá erre az ujabb termékcsaládra, és azon belül is ezekre a mono szemhéjpúderekre! Árban eléggé elviselhető...szerintem egy próbát fogok tenni velük!
Rengeteg szín van, ami tetszene, de sajnos nincs belőlük készleten ( most éppen ) :(( remélem később lesz majd...mert azokból többet is kinézte!
Azért mutatok párat, ami tetszik és szerintem megfogom rendelni a  közeljövőben!
Egy próbát megér! Külföldi blogokon egész jó véleményeket olvastam róluk.
Sajnos megint nemtudtam elszakadni a kék zöld árnyalatoktól :) de olyan gyönyörűűűűek!
Azért néztem mást is, ugyanis nem ártana egy két fényesebb gyöngyházfehér, sötétkék, lila, rózsaszín sem a készletembe!


Ezeken kívül mondom még rengeteg gyönyörűséges szín van, amit az alábbi linken nézhettek meg!
430 Ft darabja!

A link:

http://www.makeuplaza.com/hu/products/1432/1454/eyeshadow-compact-mono-erosen-pigmentalt-mono-szefestekek-szeles-szinskalaval-natur-es-extra-arnyalatokban-tobb-mint-120-arnyalat

Ezen a blogon pedig találtam pár árnyalatról swatchot:

http://themoonmaiden-blix.blogspot.hu/2010/06/beauties-factory-eye-shadow-compact.html


Silver ( fényes )


Sparkling Pearl ( fényes gyöngyház )


Mimosa ( fényes ) 


Charcoal ( fényes ) 

View from the Sea ( matt )

 Blue Eyes ( fényes )



Brienz Lake ( matt )

Beautiful Stranger ( fényes )

Star Dust ( fényes )

Herbal ( gyöngyház )


Blue Pearl ( gyöngyház )


The Private ( fényes )

  Navy ( Matt) 


 Plumage ( fényes )


Moodie ( fényes )



Baby Pink ( matt )



Private Garden ( gyöngyház )



Coquette  ( fényes ) 



Golden Copper ( fényes ) 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése