2014. február 10., hétfő

Füstölt Tea és Vaníliás tusfürdő, illetve Flormar, Bijou Brigitte, H&M, és Nailland kincsecskék :)

Na Hello!

Vettem pár apró hiányolhatatlan és spontán megtetsző dolgot az elmúlt héten :)
Többnyire az Árkádban és a Váci utcában jártam.


Már régóta kerestem napszemüveget magamnak, ugyanis a régi nagy kedvencem eltört :( és mostanában mindennap süt a nap, ami eléggé zavarja a szemem, így kinéztem egy nagyon szép darabot az Árkád Bijou Brigittjében...ma vissza is szaladtam érte, és mág hálistennek megvolt :) szerintem nagyon elegáns darab és kényelmes. Én az ilyen jó nagyokat szeretem :P Kis dongónak nézek ki benne :) hihi
Örülök, hogy végre sikerült megkaparintanom ezt, mert akárhova mentem seholsem volt olyan alakú,amit elképzeltem magamnak, szerencsém volt itt ezzel :) mivel nekem nem minden áll jól sajnos...
Árban sem volt vészes. Én amúgysem szeretem az ilyen drága márkásakat, mert gyorsan tönkreteszem, eltöröm, változik a divat, stb...

Szürkésfekete...leopárdmintás és az oldala ilyen bambuszszár szerű :) ( persze műanyagból )





Aztán természetesen, ha már az árkádban jártam, nem hagyhattam ki a NailLand és a Flormar standokat:)
Már napokkal ezelőtt nézegettem swatchokat...lakkokról, sminkekről..eltervezgettem, hogy miket fogok megnézni ott személyesen...mire is van szükségem...
Tudtam, hogy kell valami lakk, ami feldobja ezeket az unalmas téli napokat...illetve a Flormar termékeit imádom, még sosem csalódtam bennük, ezért onnan is tervben volt egy két paletta meg mono szemhéjpúder...pirosító, esetleg rúzs...stb...


Nem vettem sokmindent...ugyanis annyi gyönyörűség volt, hogy nemtudtam választani...
Meg őszintén bevallom számba vettem , hogy mire is van szükségem tulajdonképpen...
Kinéztem két 4 es palettát...az egyik ilyen szürkés ezüstös (404 es) a másik pedig kék árnyalatokkal van tele. Mivel már szürkés ezüstös Estee Lauder palettám van, így a kék színes palettánál maradtam. Egész pontosan a 407 esnél :) Gyönyörű azúrkék színek vannak benne és nagyon pigmentáltak. Én kék szemű vagyok, de ennek ellenére imádom a kék színeket a szemhéjamon és szerintem jól is állnak...annak ellenére, hogy sokan aztmondják, hogy barna szemhez passzol jobban.....jó nyílván kiemeli, de kék szemhez is tökéletes :)

Illetve itt még vásároltam egy arcpirt...végülis nem azt, amit kinéztem, mert olyanom már volt és gondoltam most kipróbálok egy újat és így egy Duo ( P 115 ) mellett döntöttem végül..amiben van egy gyönyörű homok aranycsillogású szín és egy barackos enyhén csillogó arcpír :) Majd legközelebb a  másikat veszem meg, most erre vagyok kiváncsi, hogy ez hogy szuperál :) Engem ott élőben meggyőztek!


P115
 404




NailLand nél is körülnéztem! Rengeteg színt eltudtam volna hozni most is...pl kinéztem egy China Glaze Keep it in Tailt meg Barry M Amethyst Glittert és a Models Own Indian Oceanjat is :) de mégis két teljesen másik színre esett a választásom!

Az egyik egy gyönyörű klasszikus elegáns meggypiros szín :  ( most akciós volt )
China Glaze China Rouge

A Másik pedig  fekete alapban arany csillámok:
 Barry M Gold Mine Glitter :)










A H&M be pedig mikor betértem, akkor nagyon megörültem, hogy végre van abból a kis lip tintekből, amiket annyira kerestem már sok másik üzletben...
Két pink színt választottam...nemtudtam választani köztük, így mindkettőt elhoztam. ( hiába, pink szájcucc mániás vagyok ) Jól döntöttem..ugyanis olykor keverve használom a két színt és gyönyörű árnyalatot kapok.
Nagyon tartósak és erősen fednek! Kellemes krémes állagúak, nem ragacsosak.







Mikor a picimnek mentem a Rossmannba cicakajáért, akkor nem hagyhattam ki, hogy vegyek egy tusfürdőt, ugyanis fogytán vannak. Én ezt a szokásos kis kedvenc Vaníliás Palmolivemet vettem le a polcról :) Imádom a meleg, fűszeres, édes illatát.  Ez az illat mindig kellemesen magába burkol és jókedvűvé tesz.  
Most akciós áron lehet kapni. 



Tááddááámmm :) a leglegeslegeslegjobb pedig, hogy végre ismét lecsaphattam az egyik kedvenc teámra, amit már nagyon régen keresek...
Réges régen találtam rá szintén az Árkád bioboltjában....aztán elfogyott és nemvolt többé sehol :) vagy legalábbis Én nemtaláltam sajnos...
Most ismét ráakadtam...volt egyetlen 1 doboz, így gyorsan megkaparintottam magamnak. És rohantam is haza boldogan főzni :) Most is itt kortyolgatom! Nyaaamiiiiiii.....:)  Isteni füstös íze van! Annyira klönleges, aromás íze van..... Nemtudok betelni vele egyszerűen :) Hidegen és melegen is imádom. Mellé ilyen kis csipszet, magokat, sajtos ropogtatnivalót szoktam nasizni :) Tökéletes kombináció!


Találtam róla egy leírást...
http://csodastea.blogspot.hu/2012/04/lapsang-souchong-tea-scherlock-holmes.html







Íme egy csoportkép a kis szerzeményeimről :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése