2013. június 15., szombat

Sleek Original I-Divine Palette

Hello!


Minap nézelődtem a Makeup Plaza honlapján és a vizsgáim miatti streszhatás miatt szükségem volt valami kis lélekmelegítő kényesztetésre...így úgy döntöttem rendelek magamnak valami kis apróságot.
Nem vagyok egy netről rendelő típus...mert jobban szeretek testközeli kontaktust kiépíteni a termékkel mielőtt megveszem...megfogdosni, tesztert kirpóbálni, meg ezazamaz...
Nos néha azonban becsúszik ez meg az, bár eddig egy kezemen megtudnám számolni hányszor rendeltem netről, de hála az égnek még sohasem csalódtam.
Így volt ez ezúttal is, amikor szépen átcsemegéztem az összes terméket a weboldalon...
Nagyon jó kis dolgok vannak, persze legközelebbre már tervben van egy két dolog, de most valami pici kis újdonságra vágytam, ami nem túl drága, mégis használható ujdonság a számomra.

Így esett a választásom a Sleek palettákra. Egész pontosan egyre így első alkalommal egyenlőre.

Nagyon sok kellemes véleményt olvastam már a sleek palettákról mások blogjain :)
Nem is igazán értem hogy maradhattam le ennyire, hogy még egy ilyen palettám sem volt egészen ezidáig, holott eléggé nagy sminkelős vagyok :) ( kizárólag magamat persze )
No most már elmondhatom, hogy felzárkóztam hölgyeim és uraim, mert énis rendeltem egyet.

Tetszett többféle is, egész pontosan: a Bad Girl...nagyon elnyerte a tetszésemet, mert eléggé erős általam kedvelt és sokat használt színek vannak benne, illetve az Oh So Special, amiben finom, elegáns, visszafogott színek vannak. Sajnos az Oh So Specialból éppen kifogytak, ugyhogy azt majd legközelebb megrendelem, amikor lesz nekik. A  Bad girlt pedig  nem akartam elkapkodni, mivel sok hasonló színem van már, ami abban is bennevan...így úgy voltam vele, hogy végülis a harmadik palettát rendelem meg így elsőre próbaképpen..és az pedig nem más ,mint az Original.
Ebben a palettában általam kedvelt színek és olyan színek is helyet kapnak, amik még nincsenek a neszeszeremben. Így hát nemvoltkérdéses, hogy Ő a legmegfelelőbb.
A rendelés végleges leadása előtt természetesen nem voltam rest és magamhoz híven kisebb nyomozásba kezdtem,  beütöttem a  googleba a paletta nevét és sok sok blogot , swatchot, véleményt, sőt youtube gurus sminket is találtam, átnéztem. Kíváncsi voltam, hogy mégis hogyan néz ki...hogyan alkalmazhatóak a színei..mik a tapasztalatok éstöbbisatöbbi...
Majd úgyvoltam vele, hogy 2500 Ft nem vág a földhöz ...annyira nem tartom magam tejbetöknek, hogyha valami több száz lánynak bevált a világ minden részéről, akkor pont nekem nem fog tetszeni...

2 napig feszülten vártam a futár érkezését. Ma meg is érkezett, és pont akkor, amikor már mentem volna el a Dm be a cicának alomért :) tehát még épp időben jött, mert itthon talált. ( a sors )
Izgatottan nyitottam fel a gondosan becsomagolt kis pakkot.
Nemvolt rajta semmilyen sérülés...kifogástalan állapotban került hozzám.
Nagyon boldog voltam...
12 gyönyörű  fantasztikus pigmentáltságú szín fogadott a hatalmas tükörrel ellátott kis elegáns matt fekete palettában.

Véleményem szerint nagyon sokféle sminket ellehet készíteni velük, ugyanis a színek meglehetősen praktikusak. Vannak sötétebbek és világosabbak. Többnyire szaténfényesek, de van egy matt sötét fekete szín is benne. Ne haragudjon meg senki, de nekem egy picit ez a termék a miss rosehoz hasonlít, azokat is nagyon kedvelem. Eléggé krémes...szemhéjalap nélkül is szerintem könnyen felvihető és nem porzik. Amint kipróbálom már többet tudok mondani, de így elsőre valóban kellemes csalódás ért, és nem is volt drága.

Nagyon tetszik még az is benne, hogy nem egy óriási darab, így csak bedobom a táskámba, neszeszerembe és bármikor bárhol tucat különböző jól kihasználható szín áll a rendelkezésemre, hogy elkészítsek klassz nappali vagy alkalmi sminkeket vele, mégsem kellett a fél házat cipelnem, hogy majd éppen mihez lesz kedvem, mert ebben bennevan minden, ami kelhet :) Így nyaralások alatt is nagyon praktikus lehet.

Legközelebbi alkalomal biztos, hogy megfogom még rendelni az Oh So Special palettát és a Showgirl nevű 4 színt tartalmazó rúzspalettát is. Azthiszem Június közepén-végén fog érkezni belőlük pár darab :)

Sminket majd legközelebb fogok készíteni vele, ugyanis most sajnos nemvoltam olyan állapotban a megfázásom miatt,amivel már 2. hete küszködök, illetve időhiányban is szenvedek a tanulás végett, de legközelebb próbálok vele elkészíteni, illetve lefotózni egy-egy alkotásomat.

Készítettem pár képet a palettáról:
Íme:




Vakuval


Napfénynél

Itt tudjátok megrendelni ezt és a többit, ha elnyerte a tetszéseteket és még nincs a birtokotokban:
http://www.makeuplaza.com/hu/products/479/503/original-i-divine-palette-12-fenyes-szaten-plus-black-matt-paletta-erosen-pigmentalt-mineral-festek


Jó nézelődést és rendelgetést :)

Puszii

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése