2013. június 6., csütörtök

My Spa Day

Hello!

Nehogy valaki azt higyje, hogy nem szoktam fürödni, mert mindennap szoktam.
Sőt valamikor többször is a nap folyamán...tehát nem ettől különleges ez az egész poszt...
De ezek általában gyors tíz perces tusok :) nem egy többórás hammam kikapcsolódás.
Néha azonban, amikor van időm, és igénylek egy pihentető, relaxáltató szépségápolás napot, akkor ezeket a termékeket szoktam használni nagyjából (mostanában)!
Aztán persze ez változhat, mindig látok valami újat és akkor kipróbálom :) de nagyjából ezek a márkák jól beváltak nálam és szeretem a termékeik egy egy darabját.
Ez a mai nap számomra egy ilyen Spa Day volt a javából, ugyanis teljes szépségápolást hajtottam végre magamon...nyugodtan..komótosan, kiélvezve minden hatóanyagot és aromát.
Nagyon szükségem volt már erre a kis kikapcsolódásra, mert mindennapjaim a vizsgára való tanulással, idegeskedéssel, ide oda rohangálással telnek.
Kint valami aggasztóan fos idő van. Hideg és sötét. Tiszta őszies...gondolkozom is, hogy veszek egy párkát, mert nincs semmi átmeneti kabátkám, amibe bebugyolálhatnám magam.
Szóval ilyenkor a legjobb egy forró fürdőt venni és benn a meleg szobában illatosan pihenni..
Készítettem pár fotót a termékekről, amit éppen ma használtam.
Nos nézzük is őket:

Teák, csoki, vitaminok :)

Hangulatfelelősök:

Először is Zene!

Nagyon fontos számomra és a fülemnek is bármi nemű kellemes zaj.

Ez esetben szeretek Peter Walker funky house mixeket hallgatni vagy Arab zenéket. Illetve mostanában megjelent Life of Pi original Motion Picture Soundtrackja....ez valami fenomenális...olyan nyugodtság árad azokból a trackekből egytől egyig, hogy levagyok nyűgözve. :)
  De olykor egyszerűen csak beviszem a laptopot, ráteszem a mosógépre és nézegetem Piinksparkles klassz video blogját :) nagyon szeretem a csajt, iszonyúan jó a humora és mindig felvidít :) Ha nemismeritek, akkor lessétek meg a csatornáit! ( Piinksparkles és Pinkbarbiedolly néven van fenn youtuben)



Gyertyák:

Gyertafény alap nálam és nem csak a világítás miatt, hanem az illatuk...Ezek a Yankee Candle gyertyák a legjobbak a világon, amiket próbáltam. Teljesen a rabjuk vagyok. Beszoktam osztani, mert elég borsos az áruk...de ilyenkor a különleges hammam élményeimre nem sajnálom, sőt kötelezővé teszem!
Van egy Bomb Cosmtic is, Arabian Nights... ez a név magáért beszél. Kedvelem az illatát, habár korántsem olyan erőteljes, mint a Yankeeké, de a doboza miatt rendeltem meg, ha kifogy, akkor kis ékszertartónak fogom majd be :)





Íme a termékek:




1.Először is jöjjenek azok a termékek, amiket a fürdésnél használtam:
 Szeretem keverni az illatokat...egyszerre többet is használok....mikor éppen milyen habfürdő, vagy olaj van otthon, ez változó..Most éppen ezek: Tetesept Anti Stress: nem mondom, hogy az illata a kedvencem, de a benne lévő gyógynövénykivonatok nem csak az orrunkra hatnak, hanem a fáradt izmokat is ellazítja! Amikor teljes kikapcsolódásra van szükségem, akkor gyakran dobok a fürdővizbe egy picit belőle. A másik a Tetesept Kókuszos fürdőolaja. Nagyon kellemes karibi szigeti egzotikus illata van, finoman visszafogott és csodás kék színűvé változtatja a vizet! Mintha a tengerben ülnél...( bevallom, hogy az illata és a színe miatt vettem meg)
Amikor kiszállok a kádból....akkor Én mindig letusolok egy tusfürdővel...sosem törölközöm meg rögtön...szeretem leöblíteni magam egy kicsit hüvősebb vízzel, mint amiben áztattam magam 20 percig kb. Ez esetben a Dusch Das Coconut Paradise tüsfürdőt használtam, aminek ellenállhatatlanul édes kókuszillata van, és fürdés után is érezni még egy ideig...egyáltalán nem szárítja a bőrömet. Imádom! (Müllerben leltem rá)
Intim helyekre természetesen az érzékenységem miatt én Lactaidot használok. Nagyon kellemes finom illata van és megfelelő PH t biztosít. Amikor ilyen nagy hammam rituálé van, akkor természetesen a vízben nagyon jól felpuhulok szőröstül bőröstül, ezért ilyenkor szoktam megejteni a borotválkozást is....erre kiváló számomra a Gilette Satin Care Sensitive ápoló olajokkal felturbózott darabja, melynek nagyon finom visszafogott parfümillata van és sohasem irritálja a bőrömet. Gél állagú , majd később kézzel elkenve kellemesen habossá változik.A borotvámat nem fényképeztem le, de eldobhato rózsaszín Gilettet használok többnyire:)





2. felvonásként nézzük a hajápoláshoz használt termékeimet:
Müllerben vásároltam kb. egy éve, és azóta nagy rajongója vagyok a John Frieda Go Blonder samponnak, hajbalzsamnak és hajformázó spraynek. Valami isteni illatuk van. Szavakba nemtudom önteni, tényleg egyik samponnál sem tapasztaltam ilyen eszményien kibontakozó illatot, ami megmarad szárítás után is. Emellett nagyon széppé teszi és ápolja a hosszú szőke hajamat. Ahányszor elfogy, mindig újra veszem...most is ezt fogom tenni, ugyanis már fogytán van. Ha jól láttam, most éppen akciós :) ugyhogy minél előbb be akarom szerezni. A spray változatnak is finom illata van, és amikor begöndörítem a hajam, akkor szoktam használni, ugyanis nem hagy ragacsos , zsíros érzetet...mégis erős tartást biztosít és ápolja a törött hajvégeket.
A Gliss Kur ápoló olaját és hajvégápoló sprayt pedig hajmosás után szoktam a hajamra fújni, hogy ápolja és könnyebben kifésülhetővé tegye az én kócos, vékonyszálú hajamat. Eddig mindig megvoltam velük elégedve, és az illatuk is kellemes.
A Swiss O Par kókuszos sprayt csakis kizárólag az enyhe kókuszillata miatt szoktam göndörítésnél a hajamra fújni, de sajnos nem bizonyult olyan jónak, mint a Blonde Spray. ( erősnek erős tarrtást eredményez, de kissé ragacsos lesz tőle a hajam és kemény)





3. Állomásként elérkeztünk a testápolásban használatos termékeimhez.
Nem dicsekvésként mondom, hiszen nincs a birtokomban Chanel Madmoiselle vagy hasonlóan drága és elit krém, amire igazán áhítozok...de elég széles a repertoár, mikor a polcom előtt állok...nah hogy akkor mivel is kenjem be magam fürdés után :) Most éppen őket használtam.
Nagy rajongója vagyok a Victorias Secret testápolási termékeknek, legyen az testápoló vagy Body Spray :)
Ezúttal a Seductive Amber testápolóját használtam a felsőtestemre, és kevertem bele  a Gaultier Classic testvajából egy picit. A kettő együtt isteni. Nemtudok betelni a csodálatos keleties illatmámorral, amivel ez a két termék kecsegtet. Hosszan tartó illatuk van és bársonyosan puhává varázsolják a bőrömet.
A Garnier Beauty Olaját nemrégen fedeztem fel magamnak...kellemes olajos illata van...és nem ragacsosan olajos, hanem viszonylag hamar beszívja a bőröm. Ezt a lábamra szoktam kenni főként, mivel ott elég száraz a bőröm. Abszolut megvagyok vele elégedve, minden szempontból klassz kis termék. Szeretem, ha kellemes illatom van, akár itthon is, amikor ki se dugum az orrom a házból. Most éppen a VicSsecret Egzotikus Moonlight Jasmine testpermetet használtam. Amikor ezzel fújom be magam, tényleg az ezeregyéjszaka meséi elevenednek meg előttem. Ehhez választottam két eléggé keleties illatú parfümöt, Az egyik a Gaultier Fragile ,  és egy kimérős parfümöt, amit a westendben vettem még régebben asszem, ez a Kenzo Jungle, nagyon imádom, igen erőteljes illat. ( igen, 2 parfümmel fújtam be magam...csak picit,, az egyik kesernyés narancsosa másik pedig fahéjas fűszeres, annyira klassz egyveleget képeznek) Az izzadás sem kerül el sajnos a vizsgára való felkészülésben, igy a FA Pink Passion deoját használtam. Szeretem az illatát,néha a szobába is fújok vele :)




4. Lépés az, amikor az arcomat veszem kezelésbe.
Nos sajnos vagy nem sajnos, de nemtudok elkecsegtetni senkit temérdek klassz kozmetikummal, ugyanis nem használok sokmindent az arcomra főleg így nyáron.
Az én arcbőrömet talán száraz érzékenyként tudnám definiálni. Hála istennek pattanások és egyenlőre ráncok nélkül. Azon kívül, hogy hideg vízzel rendszeresen megmosom és bekenem valami hidratáló krémmel...nem igazán teszek vele mást.
Sajnos a radirom elfogyott éppen, ugyhogy majd be kell szereznem valami kis kimélőt...egyébként egy héten 2 szer radirozom a bőrömet maximum.
Smink és arclemosáshoz a Loreal Triple Active finom tejét és az Olay essentials sminklemosót használom. Tonikot nemnagyon használok...ha van, akkor is alkohol nélkülit max.
Olykor feldobok egy maszkot, ha időm engedi...így volt ez most is, ameddig a kádban időztem.
A müllerben járkálva akadt meg a szemem ezen az egyiptomi fáraóval díszített Tutenkámenes arcmaszkon, ami pont az én bőrömre való...csak egy kis hidratáltságot biztosít a száraz bőr számára. Puhává, selymessé, rugalmassá teszi azt. Nagyon kellemes illata van, pontosan olyan, mint a Cleopatra fürdőtejnek :) nemtudom ismeritek e, de ilyen éteri olajokkal gazdagított termék. Én nagyon szeretem. Szokott az is lenni nekem, de most éppen elfogyott a múlthéten. Majd veszek és megmutatom.
Nos amikor lekerült a maszk...örömmel konstatáltam már nem egyszer,hogy milyen jó is ez krémmaszk. Kár, hogy limitált és sajnos nem mindig találkozok vele a Müllerben. Egyszer régen volt...elfogyott...mentem érte, nemvolt...aztán most megint ráakadtam...hmm...fene tudja hogyvan ez, mikor hogy..
Mondjuk ezután majdhogynem még krémet se kéne használnom, mert annyira feltölti az arcomat, és nem érzem a feszülést,mint más termékeknél régebben...de azért szoktam használni egy kellemes kis nappali hidratáló krémet, ez vagy a Dr. Organic Rózsás krémje, vagy a Bebe Kókuszos relaxácós krémje.
Mindkettő fantasztikus. Illatra és hatásra egyaránt. Árban sem vészesek és pontosan elégnek tartom az én bőröm ápolására egyenlőre. Akár smink alá is mehet, mert könnyen beszívódik.




5. Listerine szájvíz! Kihagyhatatlan számomra. Napi 2 szer kb. Reggel és este használom.
A kedvenc fogkrémem, amitől nem szabadulok már 2 éve kb...ugyanis akkor szoktam rá...nagyon jó az íze és a fogínyvrzésemet is csillapítja az a  Himalaya Herbals fogkrém. Most a képen a kistesója van a nagynak, ugyanis kettőt lehetett akciósan venni egybe :)





6.  Köröm az nálam úgy néz ki, hogy se műköröm, se zselés se semmise nincsen :) csak a saját kis rövid körmeim. Én vágom, reszelem magamnak a tetszőleges formára és nagyságra. Aztán feldobok rá valami egyszerű színt. Most éppen a Flormar SuperShine 32 es gyönyörű rózsaszín színét használtam, illetve egy Sally Hansen gyémánt ápoló alapot és egy Essence Top Coatot :)



7. Nagyon ritkán használok kézkrémeket, mert nembírom elviselni, a ragacsosságukat...sokszor rögtön le is mosom a kezeimet a tesápolózás után is....de, amikor száraz a bőröm, vagy most éppen volt kedvem egy kis ápoláshoz, akkor ezt a finom rózsás krémet szoktam használni, amit az Árkád legalsó szintjén lévő kedvenc kis bioüzletemben vettem még régebben.




8: Végül utolsó lépésként jöjjenek az éppen aktuális Sminkek :)
Általában ezeket használom a mindennapokban. Nincsenek extra, luxus kategóriás termékeim. Mindent, amit itt láttok, azt betudjátok szerezni a drogériákól :)

Arc:
Alapozó: Max Factor 45 Warm Almond
Púder: Max Factor Nouveau Beige 13
Pirosító: Artdeco neon rózsaszín 70
Bronzosító Highlighter : Flormar 25

Szem:
Loreal fekete szemceruza
She fekete folyékony tus
Astor Big & Beautiful Boomm szempillaspirál / fekete 800
Essence fehér szemceruza
Douglas Magic Mermaid  22 türkiz szemhéjpúder
Loreal Color Infaillible 002 Hourglass Beige szemhéjfény

Száj:
Loreal rózsaszín szájfény ( nemtudom a nevét , számát, mert lekopott )
Carmex ajakápoló ( klasszikus )

Ecsetek: ( amint látjátok, persze mentségemre legyen mondva hogy most használtam, ezért nem túl tiszták, de nemvagyok az a hetente ecsettisztogató típus, de amikor nem féltem őket és nekiveselkedek, akkor semmi extra cuccot nem használok, csak sima kímélő babasamponnal kimosom őket )
Ezeket még a Kriyolanból vettem évekkel ezelőtt. Jó kis mókusszőr ecsetek. Strapabírók és szépen lehet velük sminkelni.
Aztán van meg Dévényi Kati ecsetjei közül pár darab, illetve egy Mac satírozó ecset is a 286 os is :)
Nekem ennyi pont elég egyenlőre, mert nemvagyok profi, csupán magamat sminkelem. De még tervezem a Mac 217 es ecset beszerzését és pár olcsóbb kategóris ecsetét is :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése