2013. június 2., vasárnap

ABC Tag



A - Alvás: Hogyan alszol?
Hason , vagy oldalt, és mindig van egy párna a lábam között , illetve egy , amit szorosan magamhoz ölelek. Csakis kizárólag így tudok elaludni :) 
Á - Álmok: Mi a legnagyobb álmod?
Saját lakás...


B - Barátok: Ki a legjobb barátod?
A partnerem...illetve a Macskám.

C - Cejetem, köcce, civi: Mit gondolsz a "cuki" nyelvről?
Háyok tőle, mert egy agyatlan olcsó lotyóra emlékeztet, akitől kiráz a hideg... nah neki volt ilyen sekélyes idióta stílusa, hogy ilyen buta szavakat használt...köszi, baszcsi, szemcsi, szülcsinapcsi, kilyálylány meg lyen faszsaágok :) Bocs de tényleg, ha meghallok ilyen szavakat, akkor Ő jut eszembe és fizikálisan rosszul leszek.
Aztán meg, szeretem az olyan kreatív embereket, akik magunak találnak ki sajátos kis vicces, vagy éppen aranyos szavakat, nah azzal pl semmi bajom :)
D - Dac: Mennyire vagy dacos?

Gyorsan meglehet puhítani...de azért makacskodó típus vagyok egy darabig...de nem direkt...

E - Ellenzem: Mit ellenzel, mivel nem értesz egyet?

Túlzott vallási fanatizmus. Elavult értelmetlen szokások betartása a 21. században....

É - Éneklés: Szoktál énekelgetni?

Igen...elég hangosan, ha egyedül vagyok otthon, vagy ha épp eszembejut valami...vagy fürdés közben is...( néha fel is veszem és utánna rohogok magamon )
F - Foci: Szereted a focit?

Határozottan NEM.

G - Gázos dolgok: Milyen gyakran kerülsz kellemetlen szituációba?

Megesik...mert sokszor zavarba vagyok..és akkor kapkodok vagy szimplán túl akarok lenni dolgokon és figyelmetlen leszek és  pontosan olyan szar helyzetbe hozom magam, amitől féltem...


Gy - Gyermeki lélek: Vannak "gyerekes" tulajdonságaid?

Vannak... figurás pizsama...ágynemű...mesekazetták...mesék...meg néha szeretem, ha engem babának kezelnek...kiszolgálnak, betakargatnak ilyesmik:)

H - Házimunka: Mit szeretsz, és mit utálsz a házimunkák közül?

Vasalni utálok! Mosogatni, porszívózni szeretek :) ( minden, ami zúgó hangot ad ki, azt szeretem: pl porszívó, mosógép stb...) Jah és, ha lenne kertem, akkor kertészkedni is...elültetni kis gyógynövényeket, locsolgatni őket meg ilyesmi...

I - Időjárás: Mennyire befolyásolja a hangulatodat az időjárás?

Nem igazán, mert nyáron napsütésbe is tudok elkenődve lenni, és zuhogó esőben is tudok jól szórakozni benn a lakásba :) inkább az emberi kapcsolatok és konfliktusok tudják elszúrni a hangulatomat... Meg őszintén szólva, én a vihart, dörgést, villámlást, esőt, hófúvást, szélvihart,  tökre imádom :) jobban, mint a verőfényes nyári napokat....
J - Jóslás: Voltál már jósnőnél?

Csak egy barátnőmet kisértem el egyszer..hát érdekes 5 perc volt 6 ezerért :)
Én nem kértem belőle...
Nekem is van tarotkártyám és néha elszórakozgatok vele...komolyan volt, hogy igazat mutatott :)
De egy idegen nőnek nem fizetnék ezért...

K - Kávé: Kávézol?
Igen...de mikor hogy...nincs rendszer ebben, amikor megkívánom, akkor egyet megiszok...Kardammmal, fahéjjal ízesítve szeretem.
L - Lakás vagy kertes ház?
Kertes házban laktunk anyumékkal ( Ők még mindig ott laknak) Aztán remélem egyszer lesz egy fajin lakásom, amit kényem kedvem szerint rendezhetek be! Lesz ám ott eklektika...hujjujj!
M - Mars tündér: Kiskorodban szerepjátékoztál a barátaiddal?
Szinte mindig....amúgyis egy ilyen eléggé fantáziagazdag művészlélek klikkbe voltam beépülve :)
N - Net, jobban mondva internet: Mennyire vagy net-függő?
Nincs tévénk....tehát marad a net. Mindennap...elég sokat használom:) innen tanulok...itt nézem a hireket...blogokat...filmeket:)
Ny - Nyugalom: Mi nyugtat meg a leggyorsabban?

Anyum kedves és bíztató hangja...a barátom szeretete...a macskám közelsége...Frontin, Xanax, Tea kombó!
O - Osztály: Milyen "szerepet" töltöttél be a középiskolai osztályodban?
Én voltam az osztály művésznője...mert kb minden darabban játszottam teljes erőbedobással :) és a színjátszókörök aktív tagja voltam, ezért kb csak erre koncentráltam folyton... :) emellett stréber voltam, akinek sose röhögtek a poénjain és mindenki róla írta le a leckét :))

Ö -Önéletrajz: Mit szeretsz a legjobban beleírni az önéletrajzodba?
Az elérhetőségemet...hogy jelentkezzenek már :) és adjanak esélyt!
P - Pocsolya: Ha az úton látsz egy pocsolyát, mit teszel / mire gondolsz?
Hogy abban a kis vízben egy tükörvilág kapuja lehet, és onnan egy tündérlény figyeli ezt a világot...szval mindig kikerülöm és nem lépek bele, ha egy mód van rá...Szerintem ezt valami régi mesekönyvben olvastam és azóta így bennem ragadt.

R - Ravaszság: Mennyire vagy agyafúrt?
Semennyire....inkább gyanakvónak mondanám magam.

S - Seb: Van valamilyen sebhelyed?
Van. Vakbélműtét heg...

Sz - Szuper képesség: Milyen természetfeletti képességet választanál, ha lehetne?
Teleportálás azonnal bárhonnan bárhova :)
T - Telefonálás: Szeretsz telefonálni?
Igen...viszonylag elég sokat telefonálok, mivel messze élek anyuéktól, tehát így tartjuk a kapcsolatot.

U - Utazás: Mit vinnél magaddal egy hátizsákos utazásra?
Még pár másik hátizsákot...
Nos végülis: ( helytől és programtól függ ) De pl vinnék:  elemózsiát/trinket, zseblámpát, tisztasági kendőt, rovarírtót, elsősegély zsákocskát,(gyógyszerek, tapaszok, orrspray, fertőtlenítő spray stb) kókuszos ajakbalzsamot, dezodort, hajgumit, ollót, öngyújtót, tükröt,  váltásbugyit, esőkabátot, zsepit, evőeszközt, fényképezőt, stb ilyesmik.

V - Vasárnapi program: Van vasárnapi rutinod?
Pihenés... Séta...Főzés...Anyuék látogatása...mikor mi :)

Z - Zene: Milyen zenéket hallgatsz?
.
Arab, Rock, Rap, Jazz, Meditációs, House, Filmzenék.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése