2013. július 20., szombat

Vásárlás Tag



1. Te boltkórosnak tartod magadat?

Nem. Mert nemhiszem, hogy többet járnék plázákba vásárolni, mint a korombeli lányok...
Általában akkor megyek, amikor szükségem van valamire, vagy megtetszik valami, de nem töltöm ott a napjaimat. A Leárazások idején talán egy picit sűrűbben járok, hátha lecsaphatok egy két klassz cuccra, de alapjában véve tényleg nem járok sokat. Sőt az ilyen glamour napokon meg joy napokon még sosem jártam :)

2. Hogyan definiálnád a saját stílusodat?

Mikor mihez van kedvem. Kissé bolondos...lehet egyik nap indiánnak öltözök, de másnap rockernek :) Alapjában véve az elegáns stílust kedvelem, de mindig beleviszek valami bohém, keleties stílust is. Nem vagyok extrém, de vannak ismerőseim, akik egy egy darabra rámondják, hogy uh ez Nóris :) akkor valószínűleg a külvilág érzékeli az egyedi stílusjegyeket, amiket használok.


3. Melyik üzletet nem tudod anélkül elhagyni, hogy legalább egy dolgot ne vásárolnál ott?

Huhh..ez azért fogós kérdés, mert vannak olyan időszakok amikor egyáltalán nincs pénz nálam és akkor bizony kénytelen vagyok elhagyni a boltokat üres kézzel...de talán, ha mondanom kéne egy ilyen boltot, akkor a bio boltot, rossmant, dm et, mondanám, mert mindig landol valami kis tea vagy csoki, vagy gyertya a kosaramban :) De az ilyen ruhaüzleteknél nemigazán fordul elő velem ez, mert vagy pénzzel konrkétan azért megyek, hogy vásároljak, vagy ugye nincs nálam és akkor kijövök üres kézzel mondván, nah majd legközelebb megveszem, addig alszok rá egyet, ha esetleg tetszett valami :) Ilyen, hogy muszájból valamit venni kell, ez már rég nincs nálam :)


4. Hol találod a legjobb ajánlatokat?

Turkáló :) de komolyan...vagy a leárazások ideje alatt. Illetve rossmannban szoktak lenni elég jó akciók sminktermékekre pl, amiket használok :)

5. Melyik tervező cuccait vagy hajlandó megvásárolni?

YSL arty gyűrűm van, illetve Dolce & Gabbana ékszerem.... illetve drágább parfümök. Van 2 Fendi táskám amerikából, de azokat ajándékba kaptam. Én magam még akkor sem adnék ki súlyos százezreket dizájnercuccokra, ha lenne miből...De talán, ha jobban belegondolok és lenne pénz szarásig, meg egy olyan luxus életszínvonalon élnék, akkor talán vennék magamnak táskát...Burberry, Balenciaga, Chanel, ami megtetszene...de én őszintén szólva sajnálnék rá annyi pénzt kiadni...nekem amúgy ezek a FAKE replika cuccok is bejönnek ( már amelyik) egyáltalán nem érzem gáznak, ha ízlésesen van körítve.

6. Van külön shoppingolós szerelésed?

Nincsen. Általában random mindig indulás előtt döntöm el, hogy miben megyek, de a kényelmet helyezem előtérbe, mert nemszeretek magassarkúban sétálgatni...kényelmesen akarok lenni ilyenkor és kikapcsolódni...

7. Mi a te bűnös élvezeted, szórakozásod? (nem sminkeléssel kapcsolatos!)

Volt olyan, hogy kettőt vettem egy polóból, mert annyira imádtam és féltem, hogy tönkremegy...akkor legyen egy másik is...mondtam magamnak :)))) ( 1 szer volt ilyen ) Másik bünős dolog nemjut eszembe. Max felesleges turkálózás néha :) de erről már leszokóban vagyok...

8. Melyik az az állandó és legfontosabb ruha darab, ami nélkül nem tudnál élni?

Fehérnemű...

9. Melyik az a trend, amit remélsz hogy soha nem megy majd ki a divatból?

Igazából nincs ilyen, mert nemérdekel a divat, én magamnak teremtem meg a divatom úgymond a saját stílusom, tehát ígyis szeretek egy két olyan cuccot, ami már nem divatos, de nemérdekel :)

10. Melyik az a trend, amit szerettél és túl gyorsan kiment a divatból?

80´s stílusjegyei...

11. Ki a te divat ikonod?

Lourdes Leon , de Kim Kardashian stílusa is tetszik. Aztán persze van hogy meglátok bárkin olyat, ami tetszik...lehet ez híres személy, blogger vagy akár az utcán valaki...:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése