2013. július 21., vasárnap

Mai Film - A Mintaférj



Hello!

Úgy gondoltam megosztom itt ezt a filmet, amit MOST is ( már sokadjára ) éppen nézek.
Egyszer otthon betegeskedtem egy hideg sötét téli estén és éppen ez ment valamelyik magyar csatornán. Akkor ez a film tökre kikapcsolt és lekötött. Megtetszett, és nemrégen utánnakerestem itt neten...
Íme...

http://filenuke.com/0f6e5wbhxdg0  ( itt a link, remélem működik igazából ez az egyetlen link, amit találtam és megtudtam nézni a filmet )

Ez az egyik kedvenc filmem...nemtudom miért, de izagalmas és kikapcsolja az agyam. Mindamelett a férfi főszereplőben van valami vonzó és érdekes számomra. Az egész story tetszik,mármint nem kellemes értelemben, de érdekes, hogy egy ilyen romantikus, már már túl törődő ember milyen őrült jellemvonsokkal is rendelkezhet legbelül, amely szépen kiteljesedik és urrá lesz rajta, ha nem úgy alakulnak a dolgok, ahogyan szeretné. Az elején minden tökéletesnek tűnik, aztán szépen leépül az egész tündérmese...
Aki nagy intellektuel művészeti alkotásokra vágyok, annak lehet sekélyes és unalmas mindennapi szplötty tipikus amerikai film...nos nekem bőven megteszi így vasárnap estére meg úgy egyáltalán.


Itt a magyar leírása a filmnek : http://www.port.hu/a_mintaferj_the_perfect_husband/pls/fi/films.film_page?i_where=2&i_film_id=93626&i_city_id=-1&i_county_id=-1&i_topic_id=2


Nézzétek meg! Remélem tetszik! Jó szórakozást!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése