2013. március 25., hétfő

Snowstorm and Hot Pink Lips

Hello!

Kinn tombol a hóvihar...
Igen...március 25. hétfőn...hihetetlen!
Nekem már  meglehetősen elegem van ebből a zord időjárásból, amivel a természetanya meglep bennünket mostanság, pedig alapjában véve szeretem a havat!
Lehet megint a Manók és a Tündérek viaskodnak egymással, s ezért van ilyen összevisszaság az évszakokkal. Ha valóban erről van szó, akkor ajánlom nekik, hogy béküljenek ki sürgősen, mert az emberek már az ˝elég egy kardigán is estefelé˝ időjárásért epekednek.
Megjegyzem az is elég vicces, ahogy kitekintek az ablakon...depresszív sötétség borul ránk így 6 óra felé, közben szakad a hó és messziről ´´tavaszi´´ madárcsicsergés hallható... Valahogy nem passzol...
No mindegy...
A lényeg, hogy felért velem a vonatom...ugyanis jöttem valahonnan valahová szokás szerint...
Meg már megint bevoltam sózva, mert eljutott a fülembe a hír, hogy végre hozzánk is megérkezett az általam (és szerintem még oly sokunk által) hőn áhított rúzs, amire már hónapok óta csorgattam a nyálam...
Tudom, hogy már egyszer egy kollekció keretében limitált számban lehetett kapni ezt a rúzst, de sajnos arról is ( ahogy sokminden másról) szokásomhoz hűen lemaradtam.
Nah...de mikor újra felbukkant a köztudatban....
Már szinte féltek tőlem, amikor sokadjára a 2 hónap alatt be be járkáltam a MAC üzleteibe...azzal a kérdéssel, hogy Megjött már? Van már? Ittvan már? Megérkezett? Mikor? Meddig? ....
Nah dehát annyira vártam, mert ez a rúzs...ez valami fenomenális. Utánozhatatlan. Párját nem lelni.

Először is kezdeném azzal, hogy nemvagyok én egy Bjuti guru vagy ilyesmiféle, csupán egy egyszerű halandó lény, aki szereti magát szépen kifestegetni meg hasonlók...
És szereti a pink rúzst, legalábbis előnyben részísíti a többi színnel szemben...az egészen különleges neon pinket, amit a földkerekségen, főleg itt Magyarországon olyan ritkaságszámba lehet fellelni - beszerezni, hogy az már már fájó.
Főleg abban az árnyalatban, amit az én agyam kigondol és vágyik rá... Márpedig az én fantáziám határtalan és félelmetes :)
Nah és azt érdemes tudni, hogy egy magamfajta rúzsmániásnak nem hiányozhat a felhalmozott kellékei közül ez a rúzs! Szóval én mindenkinek ajánlom, aki a különleges, elsősorban pink rúzsokat szereti, hogy amint teheti szerezze be ezt a kincset magának!

Egy kis történelem....:
Nekem volt egy YSL rúzsom... egy nagyon pink...egy trópusi pink, ahogy tetszik...meg nem mondom már, hogy mivolt a neve, vagy a kódja, mert már elfogyott és kiveszett a tudatomból...de a színét azt nem lehet elfeledni. Anno spanyolországban vettem a reptéren hazafelé...mert ugye a nyaralás végén olyan depis a lelkem, hogy haza kő gyünni, hogy muszáj még azt a pár eurot, ami a tárcában lapul elkúrni valamire ott a reptéren, mert hát nőből vagyok, meg kell valami happiness is az utolsó órákra hazáig...valami szuvenír...amiről, ha meglátom, akkor beugrik, hogy jéé ezt ott vettem...
És természetesen mi más is lehetne ez az én esetembe, ha nem egy sminkcucc?! DF megrohamozás!
Emlékszem pontosan annyi lé volt nálam, amennyibe ez a rúzs került...és már én ezt valahonnan kilestem, csak ugye magyarországon nem lehetett kapni ezt a színt! Márpedig nekem ez a neonrózsaszín kellett...hát megvettem...kikentem magam és élveztem a gyönyörű rúzs adta élményeket, egészen addig, amég egyszercsak véget nem ért....elfogyott...

Ezt az YSL rúzst azóta sem lehet kapni az országban...Tudtommal a reptéren lehetett egy időben, de már nem. No mindegy....meg amúgyis tárgytalan volt nekem ez a vásároljuk akkor meg a reptérről dolog, mert nem tudtam volna oda eljutni...az uramat meg képtelenség ezzel a nehéz feladattal megbízni,amikor utazik,  hogy hozzon egy yx kodú színű rúzst, mert a végén még valami teljesen mást hozna...szval nem hiányzik ez a stressz..így hát letettem róla és megpróbáltam más márkák termékeinél keresni a hasonlót...
Sajnos ezt a színt nem lehetett fellelni...annyira különleges...talán hasonlót találtam a Flormar  és Barry M rúzsoknál, de az sem volt az igazi!
és most jön a lényeg...hogy ugye megismertem ezt a Mac Rúzst egészen teljesen véletlenül valami bjuti blog keretein belül, és én úgy ítéltem meg, hogy ez bizony nagyon hasonló ahhoz az én kis trópusi pink rúzsocskámhoz...
Meg aztán nem is rossz beruházás egy Mac rúzs, mert nekem már van egy másik színem...ez a Saint Germain, ez egy halvány barbie rózsaszín árnyalat és tökéletes az állaga, a tartóssága, nem szárítja ki az ajkaimat...olyan kellemes viselet, hogy észre se veszi az ember lánya, hogy rúzs van a száján, plusz nekem nagyon tetszik az enyhe vaniliás sütis illata...tehát véleményem szerint rendbevan a termék! Nekem bevált.
Ezért nem is volt kérdéses, hogy lesznek még színek, amiket be szeretnék gyűjteni a retikülbe...
Szóval ez a szín, ami most annyit váratott magára : Candy Yum Yum névre hallgat.
És ez egy neonpink árnyalatú Matt rúzs! Az a hatás, hogy matt, az csak mégjobbá teszi a szememben.
Levagyoknyűgözve! Komolyan!

Elmúlt héten szombaton jutott a fülembe a hír, hogy megérkezett a rúzs az üzletekbe...rögtön tárcsáztam az alle plázában lévő Mac számát és el is raktak a nevemre egyet belőle!
Nagyon boldog voltam, hogy már csak a hétvégét kell nélküle töltenem és aztán a birtokomba tudhatom végre! :)
Szóval a vonat szépen felzakatolt velem a fővárosba és el is ugrottam érte szakadó hóviharban!

(SEMMISEÁLLÍTHATMEGHOGYAZENYÉMLÉGY)

Az eladóhölgy nagyon kedves volt( megjegyzem ő is ezt a színt viselte a száján) megmosolygott, hogy gyermeki vágyakozástól ragyogó tekintettel vettem a kezembe a nekem szánt példányt :)
Ha jól informálódtam, akkor aztiszem mostmár nem limitált lesz ez a szín, hanem benne lesz az állandó színkészletben. Szóval elvileg bármikor újravehetjük, ha elfogy :) YEAAHH

Irány a Kassza...sajnos fizetni is kellett érte, nem is keveset, de megérte!  Ezúton is köszönöm anyunak és apunak, hogy menedzselte ezt a kis kiadást is! Puszi nekik!!
Én már annyira vártam, hogy kibontogathassam meg felkenhessem a szájamra, mint egy őrült...de nem akartam ott a büdös villamoson, nagykabátba neki esni...gondoltam majd szépen otthon...nyugalomba...megvan ennek a maga kis rituáléja...nemszabad elrontani a varázsát ott kinn kontaktba a külvilággal...
Nah Hóviharba haza...és már neki is ugrottam, csináltam swatchokat....

Még annyit, hogy :
Nekem ez a szín azért is tökéletes, mert én kb mindennap egy erős fekete tusvonalat viselek a szememen...cicásan, szépen hosszan ívelve...és ahhoz ez a feltűnő rúzs nagyon klasszul mutat.

Íme pár kép erről a gyönyörűségről!
(a képek sajnálatos módon nem adják vissza az eredeti színét, de ez van)


Mac  Candy Yum Yum Matte Lipstick
 
 
 
 
 


















 
 
 
 
 
És most pár kép, amiket találtam és talán jobban érzékeltetik ennek a rúzsnak a gyönyörűségét:
 
 
























 




 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése