2013. március 14., csütörtök

Ezmegaz

Hello!

Kissé hanyagolom a blogot...
Ez betudható annak, hogy eléggé elfoglalt vagyok meg Lusta.
Tanulnom kell....kellene...kelleni fog... meg mindig van valami dolgom, plusz az is bennevan, hogy ugye nemnagyon érdekel, hogy nem mindennap jelentkezek úgymond valami irománnyal, mivel nincs sok követőm és már az elején éreztettem, hogy ezt a bologt csupán a saját szórakoztatásomra hoztam létre...tehát nem akarok ÉN itt Divatikon vagy bjutiguru vagy akámi más lenni...
Amikor eszembejut vagy felgyűlemlik, akkor ittvan tessék...

Mostanában nemvásároltam semmi érdemlegeset...
Szokásos alapdolgok a fürdőszobába...
sminkcuccok...szemcerka..sampon, balzsam...
Szerintem majd ezeket lefotózgatom és csinálok egy posztot arról, hogy miket használok hogy őrizzem és ápoljama szépségemet.

Voltam turizni is a Hádában...mostanában ritkán járok, mert inkább veszek új cuccot keveset, mint sok göncöt...tehát most, amikor betévedtem a turiba, nagyon odafigyeltem, hogy figyelj...ez se kell neked meg az se....úgyse fogod felvenni...meg ilyenek...
Tényleg büszke vagyok magamra, hogy rengeteg cuccról lemondtam, ami tetszett...de igenis lebeszéltem magam...és nem vettem meg semmi feleslegeset...
De végülis sikerült ráakadnom egy klassz táskára( ami megjegyzem teljesen új, nem használt)...pont ilyet kerestem, arany-fekete kombináció, a kedvencem, és láncos a pántja :) wow..majd csinálok képet valamikor.....illetve becsúszott még egy bollywod mintás műselyem ing ,illetve egy fekete csillogós vékony hosszú kardigán...ezeket nagyon szeretem, mert szinte sosem vetkőzök le topra, még 40 fokban is felveszek egy vékony kardigánt, ami takarja a hátam és a vállaim...
Nos ezeket vettem meg....akadtak még klassz kis ruhák a kezembe...de inkább otthagytam őket, mert már kinéztem pár másik dolgot...inkább majd azokat veszem meg...

Wishlist megint...
Húsvét közeleg( kívánhatok pár cuccot a nyuszitól)...meg amúgy is új szezon van...
Nyílván megint összeszedtem ÉN IS, hogy mire van szükségem így a tavasz beköszöntével...
Leselejteztem egy csomú régi idejétmúlt cuccot meg hiztam pár kilót, így a méretem (örömömre) S sből....M sre ugrott...de van, amiből L..sre...
Ismét a Zarából válogattam össze pár dolgot, amikre feltétlenül rá akarom tenni a mancsom az elkövetkezendő időben...
Más butikokban igazából szét se szoktam nézni...ha betévedeka plázába nagyritkán, akkor egyből Zarába vágtázok, mint egy megveszett paripa...

Nemvagyok olyan telhetetlen...de olyan, mintha minden cuccot nekem találtak volna ki :)
Nos lássuk...


Először is:
A legnagyobb Óhaj egy fekete blézer...
Kritériumaim: Jó anyag, hosszabb fazon legyen, és legyen rajta gomb...
Nos...árban ez a legkedvezőbb...mivel nem akartam most erre külön 20 on ezreket kiadni...( mert még más dolgok is kellenek)
Szétnéztem, sokat próbálgattam, de ez jött be a legjobban és árban is nagyon kedvező!
Hosszabb és tetszik...elég nőies fazon is.
Mivel én évek óta mindennap hordok felete blézert, ezért már sajnos a másik kettő , ami van elég viharvert lett és vállalhatatlan...így gondolom nem nagy kérés a nyuszitól, ha beujítanék egy új fekete blézerre....Nekem ez olyan fontos, mint másoknak a bugyi :) ( azért a bugyi nekem is, csak éreztetni akartam, hogy mennyire, de mennyire....)
Nekem Ő kell!


 
 
Második fontos Nyuszióhaj egy Farmer: Farmerból sosem elég...gyakran hordom...ez a szín tetszik és ez a fazon...az üzletben felpróbáltam és jól áll, elég hosszú is...le lehet hajtani, csak itt a képen van felhajtva...Kell! Fontos, hogy jó sztereccses anyag legyen, és puha. Szeretem , ha kényelmes, amikor leguggolok vagy leülök...és igazodik a vonalaimhoz...






 
Pólók: Ez a kettő tetszik a legjobban...Az India , azért mert india,meg jó a színe, meg tigris van rajta és ugye én imádom a nagymacskákat, kiváltképp a tigriseket meg leopárdokat...már a Micimackóban is a Tigris volt a kedvencem..
Ez a felső meg , amin ez a csaj van, nos ez megtetszett, mert szép rajta a csaj is meg az a kis orientális arannyal díszített kis valami ott a poló oldalán nagyon ellett találva...feldobja...Kellenek!

 

 
 
Tigrisfejes öv...
Nagyon szeretem az öveket. Főleg a különleges, egyedi öveket...a ruháimhoz párosítani, ugyanis remekül feldobják..(kis ékszerek ezek nekem)...és ez a tigrisfejes darab nagyon beleszerettem...árban is elfogadható. Mindenképp lecsapok rá, ahogy meglátom valamelyik Zarában!

Ez a Tigrises nyaklánc is belopta magát a szívembe! Ha most a barátnőm vagy az anyukám vagy a párom ezt meglátná, akkor már mondanák is, hogy Jujj ez nagyon Nóris..szval Ő is az enyém lesz! Megfogom kaparintani magamnak! Úgyhogy hagyjatok belőle egyet nekem!





Egy ilyen cipellőt be kell szereznem! Fiús, mégis nőies....leopárdmintás...van rajta olyan kis bigyusz, amit imádok...( megsúgom, a táskámon is ilyen van) Ez a gyönyörűség nekem lett kitalálva! Nagyon jól kitudnám használni! Különleges darab! Szval Nyuszi kérlek hozz nekem egy ilyet...


Azok a cuccok, amik most következnek, azok már álomkategória egyenlőre...mert majd meglátom , hogy tudokösszeszedni rá meg találok e egyáltalán belőlük, mert nagyon klasszak és biztos elfogják kapkodni őket! Nekem nagyon tetszenek...nem bánnám, ha őket is a kincstáramba cipelhetném majd.




 









 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése