2014. október 19., vasárnap

Yankee Candle Berrylicious avagy sütemény gyertya formában :)




Nah hello!

Ismételten nem bírtam magammal, és sikerült vásárolnom egy nagy üveggyertyát! Én ilyenkor ősszel még annál is jobban szeretek otthon bevackolódni a macskámmal és teázni, gyertyázni a hűvös estéken. Fűtést , finom teát és illatgyertyát követelek az otthonomba!:)
 Először sokat vacilláltam, mert ugye  minimum tíz illatot is hazavittem volna az üzletből, de most csak egyre volt keret! :) Hmm...először a Snow in Love gyertyát akartam megvenni, aminek megjegyzem szintén valami isteni parfümös illata van, de aztán mégis inkább kicseréltem arra, amihez a szívem húzott már, amióta tudomásom volt róla, hogy itthon is kapható lesz! Ez bizony egy igazi őszi illat számomra. Megtestesíti mindazt, amire ilyen szürke, csapadékos időben szükségem van a harmónia eléréséhez. 


Az illat
Az érett, lédús áfonya a krémes vanília ágyon… egy tökéletes desszert aromája.


A gyertya illatáról ezt a hivatalos leírást olvashatjuk a weboldalon...

Nos...
Előljáróban annyit, hogy mivel hetek óta áfonyás pitére vagy áfonyás muffinra áhitoztam...ezért döntöttem ez mellett az illat mellett. 
Megjegyzem az utolsó nagy yart hoztam el az üzletből, tehát a belső hangocska azt súgta, hogy mindenképpen őt hozzam, mert nem hiába csücsült ott magányosan rám várva a polcon :)

Teljesen, ugyanolyan illata van, mint a mekis áfonyás muffinnak. Véleményem szerint. Legalábbis, amikor az orromat beledugom, nekem egyből az ugrik be. És én bizony azt nagyon szeretem! 
Gyümölcsös, kissé fanyar, a kék áfonya jellegzetes odora keveredik egy nem parfümös, nem mű, hanem kekszes, sütis, vaníliás, édes illattal. Párosodnak és az éterben szépen kibontakozik égetés közben az ˝éppen most sülő˝, finom pite aromája. 
Nekem nagy szó, mert nem vagyok túl gyümölcsös illat kedvelő, de a kék áfonya kivétel. Azt enni is szeretem. Olyan meleg, otthonos illat. Egyértelműen kijelenthetem, hogy ő az én új őszi szerelemillatom.
Nekem egyébként ezek a bogyós illatok az erdőt, erdei világot juttatják eszembe, és szerintem nincs is jobb dolog, mint az erdei életérzés minden évszakban :) vagy még pl beugrik egy olyan kunyhó, amelyikben a hófehérke lakott vagy az ilyen erdei manók és hát szerintem abban a kunyhóban ilyen sülő erdei bogyós pite illat terjenghet :)


Nagyon hálás vagyok Allahnak, hogy megengedhetem magamnak ezt a kis luxust, mert bár nem olcsó, de nagyon megéri és főleg a nagy méretű gyertyára érdemes beruházni véleményem szerint. 
Ez a darab is meglehetősen erős átható illattal árasztja el a lakást perceken belül és sokáig égethető. 
Én törökbe is vittem egyet és kéremszépen mindennapos égetés mellett kihúzta az egy hónapot :)

Nah szval én ezt az illatot ajánlom mindenkinek, akinek Vaccinium Myrtillus mániája van! 

Pár kép az én drágámról: 













 


























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése