2014. október 19., vasárnap

Back again...here again :)

Nah hello!

Eltűntem...
több, mint egy hónapra,
Tudom...bocsánat...
Ismét törökországba utaztam és ezúttal egy hónapot töltöttem kinn.
Fantasztikus volt! Hazajönni viszont annál rosszabb!
A világ egyik legklasszabb helye! :) szívesen élnék ott.....az atmoszféra, az emberek, a helyek, az ételek, az egész életérzés varázslatos!

De nem szeretnék erről most részletesen irni, az majd egy másik poszt lesz:)
Nos, amióta itthon vagyok, azóta shoppingoltam ezt azt...
A következő posztokban be is fogom mutatni őket nagyrészt...
Törökországban nem igazán vásároltam semmit, csak egy két felsőt, meg teát és pici parfümöt.
Be kellett osztanom azt a rohadt kevés pénzt, mivel sokáig voltam kinn és ugye kaján nemszeretek spórolni, mert éhesen egy vadállattá változom :) és ala nature is elég hisztis vagyok.
Pedig szerintem, ha lehetett volna, akkor elég sokminden felvásároltam volna, mert fantasztikus cuccok vannak kinn...de tényleg...hüpp hüpp :( majd legközelebb inshallah!

A Glamour napokat most kihagytam...mert engem tényleg nem mozgat meg ez az egész.
Azokba az üzletekbe különben sem volt kupon, ahol egyáltalán kinéztem vmit és érdemesnek tartottam volna megvásárolni...haszontalan holmikra meg nem költök.
Béna vagyok mi?! Lehet most megköveznének páran...de én tényleg nemvagyok ez a nagy glamour napos :) nemszeretem a tömeget és a tömény emberszagot meg főleg nem :) wehehehe

Emberszagról jut eszembe, hogy múlt éjjel olyan lidérces álmom volt hogy úristen!
Pontosabban én voltam lidérc...azthiszem egy succubus, valamiféle női ördög...és még a Sátán egyik férfi rokona is megtisztelt a látogatásával...plusz szép kis szarvakat kaptam a homlokomra, amiknek a helye még reggel is sajgott, és nemtudtam hova tenni, hogy most hova tűntek, hiszen az imént még a tükörben csodáltam őket...jéé csak álmodtam! ( csalódottság )
Lehet ez az álom rejtett üzenet volt és valóban rávilágított számomra arra,hogy egy igazi démon vagyok néha! Hmm...

Plusz vége a nyárnak, aminek én nagyon örülök, ugyanis UTÁLOM A NYARAT :)
Az ősz viszont annál fantasztikusabb.
Tele van misztikummal...finom, hűvös levegő árad be az orrlyukaimon és egyszerűen imádom azt a mélabús melankóliát, amit kelt :)
Végre fázhatok kicsit, végre teázhatok, végre gyertyázhatok, végre puha pulcsikat hordhatok és különösebb indok nélkül a  meleg paplan alá bújhatok, akár egész nap...és filmezhetek meg egyebek..


És végezetül pedig, hogy nem kis bosszúságomra levették a  Szulejmánt az rtl ről egy darabig, amég a dzsungeles reality megy,...nos eleinte megőrültem az idegtől, mert azthittem végleg levették a szulejt :( de mikor eljutott az agyamig, hogy csak pár hétre, akkor megnyugodtan :) jobb később, mint soha elven ugyebár...addig meg kibirom a dzsungeles műsort, ugyanis én bevallom szoktam ám nézni! Huh, de egy primitiv picsa vagyok :) de én jókat röhögök rajta amúgy!

Na puszika mindenkinek, aki olvas!













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése