2014. január 24., péntek

Yankee Candle Tag







Miért szereted a Yankee Gyertyákat?

Eddig még sohasem csalódtam benne.Sokféle gyertyát próbáltam már, de ezeknek az termékeknek van a legfinomabb illatuk és ezek a letartósabbak és intenzívebbek, amikkel valaha találkoztam.  Minden használatkor egy varázslatos világban érzem magam.

A poharas vagy az üveges gyertyákat kedveled jobban? Miért?

Az üveges gyertyákat... talán tetszik a formájuk...és ahogy le lehet zárni őket azzal a nagy kupakkal, és persze én utánna nem dobom ki, hanem tárolok bennük ezt azt...nagyon mutatós.

A mintagyertyákat vagy a tartokat kedveled jobban? Miért?

Mindkettőt szeretem...mindkettő praktikus, ha csupán kiszeretnék próbálni egy illatot először. De talán most azért választanám a mintagyertyákat, mivel annak fénye is van és ezáltal hangulatosabb :)

Melyik a kedvenc illatcsoportod:  Étel és fűszer ( Food & Spice) , virágos (Floral), ünnepi ( Festy ),  friss (Fresh) , gyümölcsös ( Fruit)?

Mindegyik csoportból próbáltam már illatokat....de valahogy, amikor kiváasztok egy illatot, akkor az szinte mindig a Fresh kategória egyik tagja :) tehát többnyire a Fresh, food and spice és floral kategóriában találom meg a kedvenceimet :)

Melyik az általad legjobban kedvelt méretű gyertyád? 

A közepes illatgyertya :) az nekem pont elég egy illatból, mert mire elfogy, addigra már vágyok egy újabb illatra...se nem kicsi, se nem túl nagy :)

Milyen gyakran vásárolsz a Yankee Candletől? 

Amikor megtetszik valami....vágyakozok valami után...éppen van pénzem rá és hangulatom hozzá.
Mostanában voltam tartokat vettem :) és szeretnék még betankolni belőlük így a tél hátralevő szobában kuporgós idők részére :) de meg kell jegyeznem, hogy én nyáron is imádok gyertyázni :)

Melyik a kedvenc illatod az aktuális szezonban? Miért?

A Midnight Oasis ( ez már az új tavaszi kollekcióbol van ) - szantálfa...nálam abszolut nyerő :)
A téliből a Snowflake cookie tetszett a legjobban. - finom édes volt, mint egy cukros vajkrémes süti.

Melyik a legkevésbé kedvelt illatod ? Miért? 

Hmm... azok közül, amiket eddig próbáltam nos...talán a  Sun & Sand nemtetszett annyira :(
Nemvolt kellemes...alig vártam, hogy elfogyjon...( kaptam és nem én vettem )
És talán a túl erős fűszeres karácsonyi illatok, mint pl a Kitchen Spice , illetve Spiced Orange...

Melyek a kedvenc illatú gyertyáid? Miért?

Soft Blanket ( isteni a borostyán benne és olyan nyugtató )
Garden Sweet Pea ( gyümölcsös virágos, akár egy escada parfüm :) jókedvet csinál )
Sandalwood Vanilla ( kellemesen misztikus számomra )
Baby Powder ( finom kis puha bébiszag )
Black Coconut ( egzotikus, fülledt, buja )
Vanilla Cupcake ( édes finomság, ha kikapcsolódni vágyom )
Midnight Oasis ( misztikus, keleties, szenvedélyes )
Lake Sunset ( mint egy parfüm...édes, sexy, és abszolut pihentető )
Vanilla Satin ( kellemes lágy vanilia illat, keverékekhez szeretem használni )


Melyik a kedvenc illatú Tartsod ( viaszod ) ? Miért?

Lake Sunset, Soft Blanket, Garden Sweet Pea, Vanilla Satin, Black Coconut, Baby Powder,  stb...

Szereted vagy szoktad mixelni az illatokat egymással? Ha igen, akkor mi a kedvenc kombinációd? 

Igen szoktam... mivel darabolva használom őket és mikor kis darabkák maradnak, akkor összekeverem őket... hihetetlenül finom egyvelegeket képeznek... pl paradise spice és vanilla satin, vagy vanilla satin és christmas rose,  lake sunset és baby powder, fresh cur roses és garden sweet pea, soft blanket és baby powder, vagy soft blanket és lake sunset, black coconut és sandalwood vanilla, midnight oasis és lake sunset, wedding day és beach flowers, ... stb...mindig, amilyeneket épp veszek..azokat gyakran keverem is:)

Van olyan illat, amit szerettél, de már nem lehet kapni? 

Igen, a Green grass - ilyen isteni frissen nyír fű illata volt, és Eggnog - ennek meg tojáslikőr, illetve Bunny Cake - ilyen finom vakjas krémes kókuszos sütemény, és Buttercream - édes vaníliás vajkrém, és a Coconut Bay - egzotikus kókuszos tejes illat.

Van olyan illat, ami még nem próbáltál, de szeretnél? 

Igen, a Pink Sands, Midsummers Night,  Bahama Breeze, River Walley, Nature Paintbrush,  Strawberry Buttercream,

Ki az a családban, aki szintén szereti a Yankeet és tudsz vele erről beszélni? 

Anyukám....meg szokott is venni nekem :) vagy Én neki.  Ő igazán értékeli a finom illatokat.

Mit égetsz éppen? 

Lake Sunset és Red Velvet






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése